شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
توصيه‌ي حضرت آيت الله العظمي صافي به دعا براي نزول باران در پاسخ به يك نامه

با سلام
با عرض پوزش از شما یك درخواست داشتم. خواهشمندم برای نزول باران دعا كنید. از مردم بخواهید نماز باران بخوانند به خدا ما شهرستانی‌ها هر روز چشممان به آسمان است. اگر باران نیاید بیشتر ما شهرستانی‌ها ضربه می‌خوریم.
باتشكر التماس دعا.

بسم الله الرحمن الرحیم
علیكم السلام و رحمة الله
قال الله تعالی:
(استغفروا ربكم انه كان غفارا/یرسل السماء علیكم مدرارا). نوح/10-11.
وظیفه مسلمانان این است كه با حالت انابه و تضرع و زاری از درگاه خداوند متعال طلب نزول رحمت نمایند و در این ایام عزاداری كه به سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین علیه‌السلام و حضرت رسول اكرم صلی الله علیه و آله و حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام تعلق دارد آن ذوات مقدسه را به درگاه خداوند شفیع نمایند تا رحمت‌های بیكران الهی را بر آنان نازل فرماید.
خداوند متعال در قرآن كریم می‌فرماید: استغفار كنید كه خداوند غفار و توبه پذیر می‌باشد و باران و رحمت خود را بر شما نازل می‌نماید.
و اینجانب از همه دوستان اهل البیت علیهم‌السلام خالصانه می‌خواهم كه با انجام فرائض دینی و اطاعت از دستورات مقدس اسلام به این امر مهم و حیاتی توجه نموده و دعا كنند كه «الدعا سلاح المؤمن.»
اللهم انا نسئلك بحق محمد و آله الطاهرین ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تغفر لنا و لجمیع المؤمنین و المؤمنات ان تنزل علینا رحمتك و بركاتك.
انشاءالله موفق باشید.
19صفر المظفر1432
لطف الله صافی

 

دوشنبه / 4 بهمن / 1389