جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
تأكيد مجدد حضرت آيت الله العظمي صافي بر پي‌گيري وضعيت امام موسي صدر

 

بسم الله الرحمن الرحیم
بیت محترم امام موسی صدر دامت معالیه
السلام علیكم و رحمة‌الله
با اعلام وصول مرقوم شریف كه متضمّن ابراز تقدیر از موضعی بود كه اینجانب از آغاز حادثه‌ی دردناك بازداشت برادر عزیز و استادزاده، امام موسی صدر و همراهان محترمشان توسط عفریت وحشی، دیكتاتور سنگدل و خونخوار معمر قذافی داشته‌ام، مجدداً بر بزرگی این واقعه‌ی تاریخی كه اوج جنایت دیكتاتورها و دَدمنشی آنها را نشان می‌دهد تأكید می‌نمایم و سكوت سران دولت‌ها و مجامع بین المللی و شیطانیّت سیاست‌های آنها را محكوم می‌كنم.
با این كه این واقعه به عصر و قرن ما مربوط است اما متأسفانه زمامداران معاصر كشورهای جهان، مخصوصاً‌ سران عرب چنانكه باید عكس‌العمل نشان ندادند و در این مدت طولانی با این جرثومه‌ی خباثت روابط سیاسی داشته‌اند كه در برابر تاریخ مسئول می‌باشند.
همه آنهایی كه در این مدّت دست این عنصر ناپاك و عار بشریّت را فشردند، و نیز سازمان‌های بین المللی، اتحادیه‌ی عرب و كنفرانس اسلامی كه عضویت رژیمی را كه در رأس آن چنین دیوانه‌ی خون‌آشامی می‌باشد را پذیرفته‌اند؛ باید از مردم شرافتمند جهان، گذشتگان و آیندگان جهان، عذرخواهی نمایند.
قتل عام مردم لیبی در این مدت كه عصر بیداری آنهاست، به وسیله‌ی چنگیز زمان و نوكر خودفروخته‌ی استكبار، برگ سیاه جدید كارنامه‌ی اوست.
امید است مردم به پاخاسته‌ لیبی اگر بازی‌های سیاستمداران شرق و غرب بگذارد، او را چنان به سزای رفتارش برسانند كه همواره برای مستكبران جهان درس عبرت باشد و با نجات امام موسی صدر این عزیز بزرگ اسلامی و بازگشت وی به مقرّ زعامت خود، جامعه‌ و امت اسلام خصوصاً شیعیان و ملّت لبنان، از بركات فراست و سیاست و مدیریت او بهره‌مند گردند. انشاء الله تعالی تحت توجهات حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء همه از انتظار بیرون آیند و چشم همگان خصوصاً بیت بزرگ و كهن سال «صدر» روشن گردد.
در خاتمه اعلام می‌دارم كه اینجانب مانند گذشته در كنار آن خانواده‌ جلیل القدر برای نجات ایشان تلاش دارم و از خداوند متعال متضرعانه سلامت كامل و رهایی آن وجود محترم را مسألت می‌نمایم.

والسلام علیكم و رحمة الله
هشتم ربیع الثانی 1432
لطف الله صافی

سه شنبه / 24 اسفند / 1389