شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
پيام تسليت حضرت آيت الله العظمي صافي مد ظله العالي به مناسبت ارتحال حضرت آيت الله آقاي ابن الرضـا اعلي الله مقامه

بسم الله الرحمن الرحیم

ثلمة لا تسد و كسر لا یجبر
ثلمه‌ی جبران ناپذیر و ضایعه‌ی علمی مذهبی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله آقای حاج سید محمد علی ابن الرضا را به آستان فرشته پاسبان حضرت بقیة الله مولانا المهدی ارواح العالمین له الفدا تسلیت عرض می‌نمایم.
آن شخصیت جلیل، عمر طولانی و پربركت خود را در خدمت به اسلام و مذهب اهل بیت علیهم السلام در سنگرهای متعدد و تدریس و تربیت فضلاء، اقامه شعائر دین و نوكری با اخلاص حضرت سید الشهداء علیه‌السلام در اقامه‌ی مراسم ویژه عاشورا و اربعین و دفاع از حدود و ثغور عقاید حقه و نشر و ترویج معارف قرآنی و هدایت وحیانی و تحكیم مبانی مكتب راستین جعفری و اعانت فقرا و مستضعفان و دستگیری از ایتام آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین و تاسیس حوزه علمیه در شهرستان خوانسار سپری نمود. خصوصاً امروز كه حوزه علمیه این شهر در بین تمام حوزه‌های كشور موقعیتی خاص و موفقیت‌های درخشان كسب نموده، از آثار جاودان، تحسین‌برانگیز و افتخارآفرین ایشان است.
فقدان چنین عالم بلند مقام و خادم مخلص آقا حضرت صاحب الزمان ارواح العالمین له الفدا موجب كمال تأسف و اندوه و تأثر است.
امید است كه با مجاهدات آقازادگان ایشان مخصوصاً حضرت حجة‌ الاسلام و المسلمین آقای حاج آقا مهدی ابن‌الرضا دامت افاضاته سیر علمی و دینی و مذهبی شهر خوانسار و حوزه علمیه ادامه یافته و بیش از پیش رونق و شكوفایی آن روزافزون باشد.
از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان بیت علم و سیادت ایشان و اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه و عموم اهالی مؤمن و متعهد شهر خوانسار اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می‌نمایم و بقاء تلألؤ مذهبی و علمی این شهر را تا ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهانم.
14 ربیع الثانی 1431
لطف الله صافی

چهارشنبه / 11 فروردين / 1389