جمعه: 1403/02/7
نسخه مناسب چاپSend by email
پيام حضرت آيت الله العظمي صافي به مناسبت سالگرد تخريب حرمين عسكريين عليهما السلام

بسم الله الرحمن الرحیم

سه سال از فاجعه‌ی عظیم و هولناك تخریب و هتك حرمت بارگاه ملكوتی و آسمانی آستان فرشته پاسبان امامین همامین امام هادی و امام عسكری علیهماالسلام می‌گذرد.

سه سال است كه قلب مقدس قطب دایره‌ی امكان، حضرت بقیة‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف در مصیبت هدم حرم جدّ و پدر بزرگوارشان، داغدار است.

سه سال است كه ملائكه‌ی الهی وفرشتگان مقرب درگاه حق، برگرد حریمی می‌گردند كه از كینه‌ی نابكاران ویران است.

سه سال است است كه شیعه در ماتم این مصیبت عظمی، اندوهناك و غمناك است.

اللهم انا نشكوا الیك فقد نبینا و غیبة ولیّنا و كثرة عدوّنا و شدّة الفتن بنا

ضمن عرض تسلیت مجدد این مصیبت عظمی به ساحت مقدس ولی دوران و امام عالم امكان حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از همه شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام می‌خواهیم تا با اقامه‌ی عزا و برپایی مجالس، یاد آن بزرگواران را گرامی داشته و انزجار خود را از فتنه‌ی گروهی خوارج پیشه، دشمنان حقیقی دین، فرقه‌ی مستحدثه، تروریست و جنایت پیشه كه به اسم اسلام و حمایت از كتاب و سنت علی الدوام مسلمانان را از زن و مرد و پیر و جوان و كودكان خردسال به خاك و خون می‌كشند و حتی در حال نماز و عبادت و در مشاهد شریفه كسی را امان نمی‌دهند، اعلان نمایند.

بحمد الله چندی قبل با اهتمام عدّه‌ای از دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام این آستان فرشته پاسبان كه تعلق خاص به حضرت بقیةالله مولانا المهدی صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دارد برای زیارت زائران امامین عسكریین علیهما السلام آماده‌سازی شد كه هم اكنون پذیرای دلباختگان فراوانی از سراسر جهان می‌باشد.

اینجانب از ستاد محترم بازسازی می‌خواهم انشاء الله با سرعت عمل هر چه زودتر به كوری چشم اعداء اهل بیت علیهم السلام بنای این مشهد مطهر با شكوه‌تر و مجلّل‌تر پایان یابد و چشم دوستان اهل بیت علیهم السلام و خصوص شیعیان به آن روشن و لمعان انوار آن جهان را منور سازد.

هرگونه ابراز خدمت و تلاش و سعی و زحمت در تجدید این آستان عرش نشان مورد تقدیر خاصّ حضرت بقیةالله ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و شخص شخیص آن یگانه دوران و امام عالم امكان است.

اینجانب اگر كارگر ساده‌ای در این بازسازی بودم سر افتخار به اوج مهر و ماه می‌رساندم.

و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.

23 محرم الحرام 1430

لطف الله صافی

 

سه شنبه / 1 بهمن / 1387