شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
مسئولان برای رفاه مردم و جلب رضایت آنان، انجام وظیفه نمایند و به معنای واقعی کلمه، خادم مردم باشند.

امروز عصر (5 اردیبهشت94)، آقای دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اتّفاق چند تن از معاونین و استاندار قم، با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی با ایشان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، آقای دکتر ربیعی، گزارش مبسوطی از فعالیت ها و برنامه های این وزارتخانه ارائه داد.

معظم له با تقدیر و تشکّر از زحمات ایشان و خدمتگزاران به جامعه کارگری و نهادهای مختلفی که زیر نظر این وزارتخانه است، فرمودند: کار شما به نظر من بسیار مقدّس و با اهمیت است و می توان گفت یکی از بزرگترین عبادت هاست. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: برّان لیس فوقهما برّ؛ الایمان بالله و النّفع لعباد الله؛ دو خوبی است که بالاتر از آنها خوبی نیست؛ یکی ایمان به خدا و دیگری نفع رسانی به بندگان خداوند.

بحمدالله این وزارتخانه سعی و تلاشش این است که به بندگان خداوند بخصوص محرومان و مستمندان خدمات صادقانه انجام دهد؛ سعی کنید در برابر این خدمت بزرگی که افتخار آن نصیب شما شده است، شاکر باشید و خدمت به مردم را برای خود سرمایه بزرگی بدانید.

ما هم از شما همین توقع را داریم و انتظار این است که شما و همه مسئولین، بیشتر برای رفاه مردم و جلب رضایت آنان، انجام وظیفه نمایید و به معنای واقعی کلمه، خادم مردم باشید.

ایشان در ادامه بیانات خود، با توجّه به اینکه سازمان بهزیستی زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است بیان داشتند: خدمت به معلولان و سالمندان و افراد ضعیف و ناتوان، یکی از بالاترین عبادت های الهی است که دین مقدّس اسلام و حضرات معصومین علیهم السلام به آن توصیه های فراوانی نموده اند. اگر همه با این فکر و اندیشه وارد شوند، مشکلات کم کم برطرف گشته و مردم در آسایش و رفاه خواهند بود.

آیت الله العظمی صافی در پایان برای موفقیت بیشتر جناب آقای دکتر ربیعی و همکاران و همه کارمندان این وزارتخانه بزرگ دعا کردند و فرمودند: انشاء الله با خدماتی که انجام می دهید، تحت عنایات و توجّهات حضرت بقیة الله الاعظم عجّل الله تعالی فرجه الشریف باشید.

شنبه / 5 ارديبهشت / 1394