جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی :
پیشرفت‌های خوب رزمندگان اسلام در عراق، نوید یک فتح بزرگ می‌دهد / سعی کنید همیشه با مراجع دینی عراق، ارتباط داشته و از نصائح آنان استفاده کنید.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:

پیشرفت‌های خوب رزمندگان اسلام در عراق، نوید یک فتح بزرگ می‌دهد./سعی کنید همیشه با مراجع دینی عراق، ارتباط داشته و از نصائح آنان استفاده کنید.

 

صبح امروز 4 تیرماه 1394، فرماندهان کتائب صولة ‌العبّاس عراق، با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، گزارشی از مجاهدت‌های این گروه در دفاع از اسلام و هم‌چنین سایر سربازان شجاع عراق، خدمت معظّم له ارائه شد.

مرجع عالیقدر با ابراز خرسندی از فتوحات مهمّی که نصیب سربازان اسلام و مدافعان کشور اسلامی عراق در جبهه‌های حقّ علیه باطل شده است، فرمودند: شما سربازان، در حقیقت سربازان حضرت ولیّ عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هستید که توانسته‌اید کشور اسلامی عراق را در این شرایط حساس از گزند دشمنان و کید و مکر و نقشه‌ی آنان حفظ نمایید. بحمدالله تعالی پیشرفت‌های خوبی در جبهه‌ها به نفع مدافعین و رزمندگان اسلام شده، که همه نوید یک فتح بزرگ می‌دهد انشاء‌الله تعالی.

وجود امثال شما در این جبهه، موجب رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام گردیده و انشاء الله تعالی با نیّات صادقانه‌ای که همه‌ی رزمندگان دارند، خداوند آنها را یاری خواهد داد و دشمنان، مخذول و منکوب می‌شوند.

ایشان با توجّه به دستورات مرجعیت در عراق فرمودند: سعی کنید همیشه با مراجع دینی در ارتباط باشید؛ از نصائح آنان استفاده نموده و فرامین آنها را اطاعت کنید که بحمدالله، دستورات مرجعیت در عراق، فواید و برکات فراوانی داشته است.

معظّم له در قسمت دیگری از بیانات خود فرمودند: پیروزی شما در جبهه‌ها برای ما افتخار است و ما و رزمندگان عراقی در صف واحد هستیم، و جدای از یکدیگر نیستیم.

سلام این‌جانب را به همه رزمندگان اسلام برسانید و بگویید: «إن تنصروا الله ینصرکم و یثبّت اقدامکم» و ما همیشه دعاگوی آنان هستیم و به آنها از طرف حقیر بگویید: یا لیتنا کنّا معکم.

در پایان این دیدار، معظّم له برای نصرت نهایی رزمندگان عراق دعا کرده و فرمودند: انشاء الله تحت عنایات و توجّهات خاصّه حضرت بقیّة الله روحی و ارواح العالمین له الفدا به پیروزی‌‌های بیشتر نائل شوید، و دشمنان شما که دشمنان انسانیّت هستند، مخذول و منکوب شوند.

در این دیدار، فرمانده کتائب صولة‌العبّاس از طرف خود و سربازان، از عنایات ویژه حضرت آیت الله العظمی صافی به جبهه‌های حقّ علیه باطل، تقدیر و تشکّر کرد و گفت: ما همیشه دعاگوی حضرتعالی هستیم و طول عمر با برکت شما را از خداوند متعال مسألت داریم، و از شما می‌خواهیم که در همه اوقات ما را دعا کنید و از اینکه اجازه دادید خدمت شما مشرّف شویم، کمال تشکّر را داریم.

پنجشنبه / 4 تير / 1394