جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
پیام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در محکومیت حادثه تروریستی کویت و شهادت جمعی از شیعیان

پیام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

در محکومیت حادثه تروریستی کویت و شهادت جمعی از شیعیان

 

مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف در پیامی، حادثه تروریستی مسجد امام صادق علیه السلام کویت را محکوم کرده و برای شهدای آن، رضوان الهی مسألت نمودند.

معظّم له در ابتدای این پیام، با اظهار تأسّف شدید از این حادثه تروریستی فرمودند: در بهترین روزها و ماه‌ها، و در بهترین نقاط زمین (مسجد) و در بهترین جایگاه یک بنده در حال عبادت، جمعی از شیعیان خاندان پیامبر علیهم السلام، در اثر تهاجم وحشیانه گروهی گمراه و تاریک‌دل، به شهادت رسیدند.

ایشان در ادامه، ضمن محکومیت این جنایت زشت بیان داشتند: ما این جنایت خبیثانه دشمنان دین و انسانیّت را محکوم می‌کنیم و نهایت حزن و اندوه خود را در فقدان شهدای عزیز این حادثه اعلام می‌داریم.

مرجع عالیقدر در پایان این پیام برای شهدای این حادثه، رضوان الهی مسألت نموده و افزودند: از خداوند متعال مسألت داریم که این شهدای بزرگوار را با اهل بیت علیهم السلام محشور نماید؛ و به مجروحان این حادثه، شفای عاجل و به بازماندگان و خانواده‌های محترم شهداء، صبر عنایت فرماید.

 

اصل پیام:

بیان سماحة المرجع الدّینی آیة الله العظمی الصافی الکلبایکانی مدظله الوارف

حول إستشهاد موالی اهل البیت علیهم السلام فی الکویت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم

ببالغ التأثر و الأسی بلغنا نبأ استشهاد کوکبة طاهرة من الموالین لاهل بیت النبی علیهم السلام فی الکویت فی أشرف موقف یقفها العبد بین یَدَی المولی و فی أشرف بقاع الأرض و فی أشرف الأیام و الشّهور، إثر الاعتداء الغاشم من قِبل قوی الضلال و الظلام و نحن إذ ندین هذه الجریمة النکراء، نبدی غایة الأسف و الحزن لفقدان هذه النخبة الطاهرة التی نزفت دماؤها قرباناً للولاء. نسأل المولی القدیر أن یتقبل هذه الارواح المقدسة قرابین علی طریق الشهادة فی سبیل الله و ان یحشرهم مع اهل البیت علیهم السلام و ان یمنّ علی المجروحین بالشّفاء ‌العاجل و ان یمنّ علی ذوی الشّهداء‌ بالصّبر و السّلوان إنّه سمیع مجیب.

 لطف الله الصافی

9رمضان المبارک1436

 

 

 

شنبه / 6 تير / 1394