جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي در ديدار طلاب:
در را ه دفاع از دين، از كسي نهراسيد./ حوزه در برابر رفتارها و سخنان غير ديني مقاومت كند تا دين، منحرف نگردد./عكس

جمعی از طلاب حوزه علمیه، عصر شنبه 9/5/89 با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله العظمی صافی در مشهد با معظم له دیدار كردند.
آیت الله العظمی صافی در این دیدار، حوزه‌های علمیه را پاسداران مرزهای عقیدتی شیعه دانستند و فرمودند: امروزه به بركت وجود حوزه‌ی علمیه، معارف شیعه در جهان در حال گسترش است و طلاب باید با همت و تلاش، همه‌ی وقت خود را صرف احیای امر اهل‌بیت علیهم السلام و رساندن پیام شیعه به جهان نمایند.
ایشان با اشاره به دسترسی آسان همه‌ی مردم دنیا به وسایل ارتباطی، وظیفه‌ی حوزه‌ها و طلاب را جهانی دانسته و فرمودند: امروز طلاب باید با شبهه‌ها و عقاید باطله آشنا شوند و تحت نظر اساتید مجرب و مسلط، جواب این شبهات را فرا گیرند تا با شبهاتی كه از طریق ماهواره‌ها و سایت‌های اینترنتی منتشر می‌شود مقابله نمایند و برخورد علمی با این گونه افكار باطل انجام شود.
معظم‌له، طلاب را فرزندان معنوی حضرت ولی عصر دانسته و با اشاره به برخی رفتارها و سخنان مغایر دین در جامعه فرمودند: اگر می‌خواهیم اسباب خوشحالی حضرت ولی عصر كه صاحب این حوزه‌ها می‌باشند را فراهم كنیم باید در برابر این اعمال مقاومت نماییم تا دین در كشور، از مسیر اصلی خود منحرف نشود.
آیت الله العظمی صافی با تاكید بر عدم هراس از فرد یا گروهی در برابر حفظ ارزش‌های اسلامی فرمودند: در راه دین و دفاع از حدود و ثغور اسلام و هویت اسلامی از كسی نهراسید و رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را سرلوحه‌ی عمل خود قرار دهید.
معظم له در پایان بیانات خود، بر بهره‌گیری طلاب از فرصت حضور در مشهد مقدس و جوار بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام در جهت رشد معنویات خود تاكید كردند.
 لینك مرتبط: تصاویر دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه با حضرت آیت الله العظمی صافی

يكشنبه / 10 مرداد / 1389