جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع الاحادیث:
معارف مكتب اهل بيت عليهم السلام بايد در اختيار محققان و پژوهشگران جهان بشريت قرار بگيرد.

 

مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی صافی  صبح روز پنج‌شنبه 13/11/1390 با حضور در  مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی، از نرم‌افزار جامع الاحادیث « فرهنگ جامع روایات پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت علیهم السلام رونمایی كردند.

معظم له در ابتدا با بیان این‌كه هویت حقیقی شیعه و حوزه‌های علمیه، معارف اهل بیت و آشنایی با هدایت‌های آنان است فرمودند: حركت علمی و ترویج معارفی كه در این مركز انجام گرفته است بسیار اسباب خوشبختی و مورد تقدیر است، و كسانی كه در این عرصه خدمت می‌كنند، بدانند خدمت بزرگی را به مكتب اهل بیت علیهم السلام و جامعه اسلامی انجام می‌دهند.
ایشان در ادامه با بیان نیاز دنیای بشریت به معارف و هدایت‌های مكتب ناب اسلام بیان كردند: ما باید با تلاش در زمینه تولید نرم‌افزارهای علوم اسلامی، بتوانیم معارف ناب اهل بیت علیهم السلام را در اختیار محققان و پژوهشگران جهان بشریت قرار دهیم تا همه از این دریای عظیم بهره‌مند شوند.
معظم له در پایان با تقدیر مجدد از تهیّه این نرم‌افزار فرمودند: انشاء الله این برنامه و سیری كه در تعریف و ترویج مكتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام شروع شده است با سرعت رو به پیشرفت و كمال باشد، و مورد عنایات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بگیرد.
 

پنجشنبه / 13 بهمن / 1390