جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
ديدار فرزندان مرحوم آيت الله حاج شيخ مجتبي تهراني با حضرت آيت الله العظمي صافي

شب گذشته حجج اسلام آقایان حاج شیخ حسین تهرانی و حاج شیخ علیرضا تهرانی فرزندان مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج مجتبی تهرانی رضوان الله علیه، با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار كردند.
در این دیدار كه تعدادی از فضلاء و روحانیون تهران و بیت آن مرحوم حضور داشتند، فرزندان آن عالم بزرگ از اظهار همدردی و ارسال پیام حضرت آیت الله العظمی صافی به مناسبت رحلت مرحوم آیت الله حاج شیخ مجتبی تهرانی تشكر كردند.
در ادامه حضرت آیت الله العظمی صافی برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال طلب علوّ درجات و غفران واسعه‌ نمودند و اظهار داشتند: رحلت این عالم بزرگ برای اسلام و جامعه‌ی مسلمانان، ضایعه‌ی بزرگی بود. ایشان ازمفاخر روحانیت و از علمای وارسته كه دارای فضائل و كمالات و متخلّق به اخلاق حمیده‌ی اسلامی بوده و خدمات زیادی را به جامعه‌ی اسلامی در طول عمر با بركت خود ارائه نمودند.

معظم له با تأكید بر زنده نگهداشتن یاد و نام عالمان دینی در جامعه اسلامی افزودند: نباید جامعه چنین عالم بزرگواری را فراموش كند و شما و دوستان ایشان وظیفه دارید كه آثار ایشان را حفظ نموده و آنها را برای استفاده‌ی مردم نشر دهید. انشاء الله تعالی شما بتوانید راه ایشان را ادامه داده و یاد و نام آن فقید سعید را زنده نگه دارید و بدانید كه عالمان دینی كه به اسلام و مسلمین خدمت كرده‌اند، همیشه زنده هستند و حیات واقعی برای آنها می‌باشد.
 

يكشنبه / 1 بهمن / 1391