جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمی صافی: كساني مي‌توانند پرچم اسلام را در دست بگيرند كه خود عامل به احكام اسلام و حافظ منافع مردم و مملكت باشند.

فرمانده سپاه استان قم به همراه جمعی از مسئولان عقیدتی- سیاسی سپاه پاسداران امروز شنبه 7/2/92 با حضور در دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با معظم له دیدار كردند.
در ابتدای این دیدار كه در آستانه هفته عقیدتی- سیاسی سپاه صورت گرفت، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده‌ی سپاه قم، گزارشی از برنامه‌های این روز و فعالیت‌های سپاه پاسداران ارائه داد.
معظم له نیز با تقدیر و تشكر از فعالیت‌های سپاه، فرمودند: الحمدلله برادران ما در سپاه از روز اول با نیّت خالص و برای دفاع از دین وارد شدند و الان هم بر همان خط اول هستند و انشاء الله تا آخر در همین مسیر حركت خواهند كرد.
ایشان در ادامه این دیدار با اشاره به خطراتی كه بعد از انقلاب برای نظام اسلامی پیش آمد بیان كردند: عزّت و قدرتی كه امروز الحمدلله داریم با آن همه پیش‌آمدها و خطرات، چیزی جز عنایت خداوند متعال و توجه خاص امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خلوص نیّت كسانی كه در این برنامه‌ها خدمت می‌كردند نیست.

حضرت آیت الله العظمی صافی با اشاره به دفاع مقدّس و فداكاری سربازان اسلام اضافه كردند: این برای همه عبرت است كه جمعیتی در آن وضعیت حاضر شدند و از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور دین گذشتند و موجبات بقاء نظام اسلامی را فراهم آوردند.
معظم له به هفته عقیدتی سیاسی اشاره داشتند و فرمودند: همه كسانی كه در این راه قدم گذاشتند و فداكاری كردند، همه‌اش برای همین اظهار عقیده بود. همه آمدند تا عقیده‌ها ثابت و صحیح بماند. همه ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند تا دین و مذهب باقی بماند و از این به بعد هم باید كسانی باشند كه فداكارانه از دین و مرزهای آن دفاع كنند.
مرجع تقلید شیعیان جهان با تأكید بر حفظ حدود و ثغور دین مردم ادامه دادند: كسانی می‌توانند پرچم اسلام را در دست بگیرند كه خود عامل به احكام اسلام و حافظ منافع مردم و مملكت باشند.
ایشان در پایان این دیدار با بیان این‌كه افتخار شما باید پرچم‌داری اسلام باشد فرمودند: مراقب باشید راهی را كه از ابتدا شروع كردید با همان نیّت و خلوص ادامه دهید مخصوصاً امر به معروف و نهی از منكر را فراموش نكنید  كه انشاء الله اسباب خوشحالی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نصرت الهی بیشتر شود.

شنبه / 7 ارديبهشت / 1392