جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی در دیدار هیأت امنای درمانگاه قرآن و عترت قم:
گراني و كمبود دارو براي مردم نيازمند قابل تحمل نيست.

جمعی از هیأت امنا، مدیران و كارمندان درمانگاه قرآن و عترت قم همراه با آیت الله دین پرور صبح امروز سه شنبه 20/1/1392 با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار كردند.
معظم له در این دیدار با اشاره به نام با مسمّای قرآن و عترت فرمودند: نامی بزرگ و با عظمت را برگزیده‌اید و ما چیزی بالاتر از قرآن و عترت نداریم و لازم است تا در شأن این نام ظاهر شوید و خدماتی را كه ارائه می‌دهید در جهت رضای خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.
مرجع تقلید شیعیان جهان با تقدیر از خدمات ارائه شده در این مركز یادآور شدند: امیدوارم كه این مركز در قم و كل ایران نمونه باشد و اسباب آبرومندی برای شیعه و حوزه علمیه قم باشد.
معظم له خدمت به بندگان خدا را افتخاری بزرگ دانستند و افزودند: خدمت به بندگان خدا مورد تأكید قرآن و عترت است و ثواب‌های بسیار زیادی برای آن ذكر شده است و هیچ عبادتی بالاتر از آن نیست.

ایشان با اشاره به شرایط سخت و گرفتاری‌هایی كه امروزه مردم ایران با آنها دست به گریبانند و با توجه به گرانی و كمبود داروهای اساسی و هزینه‌های بالای درمان ادامه دادند: اگر كسی بخواهد در درگاه خداوند متعال مقرّب باشد و امام زمان ارواحنا فداه را از خود راضی بدارد، باید در این شرایط حساس در ادای وظیفه و خدمت به بندگان خدا بدون منّت تلاش كند.
مرجع تقلید شیعیان جهان افزودند:در راه خدمت به ضعفا و محرومان یك آن و یك لحظه را نیز نباید دست كم گرفت و اگر نیت، خیر باشد، همه‌ی لحظات عبادت است.
حضرت آیت الله العظمی صافی با اشاره به آیه‌ی «الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا» فرمودند: اگر در راه رضای خدا تلاش كنید خداوند توفیق آن را عطا خواهد كرد و این توفیق بزرگی است.
معظم له در پایان ضمن تقدیر و تشكر از زحمات آیت الله دین‌پرور و كلیه‌ی مدیران و پرسنل درمانگاه قرآن و عترت، از درگاه خداوند متعال برای آنان طلب توفیق نمودند.
لازم به ذكر است كه تولیت درمانگاه قرآن و عترت علیهم السلام با حضرت آیت الله العظمی صافی مد ظله العالی می‌باشد كه از طرف معظم له آیت الله دین پرور مسئولیت اداره‌ی آن را به عهده دارد.
این درمانگاه در خیابان حجتیّه قم روبروی مدرسه حجتیّه می‌باشد كه شبانه روز در خدمت مردم شریف قم و طلاب حوزه و بخصوص  طبقه كم درآمد است كه بارها از طرف مسئولین بهداشت مورد تشویق قرار گرفته است.

چهارشنبه / 21 فروردين / 1392