جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافي در ديدار جمعي از فرماندهان سپاه:
همه ما بايد پاسدار و مدافع حقوق مكتب عظيم تشيع باشيم.

حضرت آیت الله العظمی صافی  در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه هوا و فضای نیروی هوایی سپاه و تعدادی از مربیان مركز عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در سخنانی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) فرمودند: همه ما وظیفه داریم پیرو مكتب اهل بیت باشیم و از ارزشها و حاكمیت اسلام دفاع نماییم.

معظم له اظهار داشتند: شیعیان باید تمام تلاش خود را داشته باشند تا از اخلاق و سیره ائمه اطهار، علیهم السلام، پیروی نمایند و به گونه‌ای رفتار نمایند كه امام عصر ارواح العالمین له الفداء از آنها راضی و خشنود گردد.

ایشان در ادامه بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به امر به معروف و نهی از منكر در جامعه تاكید كردند و افزودند: همه ما باید از مكتب عظیم تشیع و از حقوق این مكتب والا پاسداری كنیم.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های نیروهای مسلح در كشور اشاره كرد و گفت: امروز نیروهای مسلح كشور در موضع عزت قرار دارند و اقتدار آنان باعث شده تا رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد شود.

در این دیدار كه گروهی از طلاب ساری و لواسانات هم حضور داشتند، حضرت آیت الله العظمی صافی به اهمیت نقش حوزه‌های علمیه اشاره كردند و فرمودند: خوشبختانه امروز ما شاهد هستیم كه فعالیت‌های حوزه هر روز گسترش می‌یابد و اینها همه به بركت اسلام و انقلاب اسلامی است.

سه شنبه / 1 آبان / 1386