چهارشنبه: 1403/02/5
نسخه مناسب چاپSend by email
ديدار مهندس اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور با حضرت آيت الله العظمي صافي مد ظله العالي

مهندس اسحاق جهانگیری ،معاون اول رئیس جمهور،و هئیت همراه، صبح امروز پنج‌شنبه دهم بهمن ماه 1392 با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار و گفتگو كردند.
در این دیدار حضرت آیت الله العظمی صافی با ابراز تشكر از جناب آقای دكتر روحانی و مهندس اسحاق جهانگیری و هیئت دولت فرمودند: خوشبختانه با وجود مشكلات زیادی كه این دولت با آنها مواجه بوده و هست، هم در مسائل داخلی و هم ارتباطات خارجی موفقیت‌های خوبی نصیب دولت شده است كه امیدوارم این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و مردم دنیا بیشتر به جمهوری اسلامی علاقه‌مند شوند.
معظم له با تأكید بر پرهیز از غرض‌ورزی‌های شخصی ادامه دادند: آنچه مهم است این است كه مردم ما قدردان هستند و به خوبی متوجه این مطالب می‌شوند و اگر همه خیر و خوبی مردم و مملكت را بخواهند، خداوند هم آنها را كمك می‌نماید.
ایشان با تأكید بر حفظ ارزش‌ها‌ افزودند:حفظ ارزش‌ها و اصول اولیه‌ی انقلاب كه همان حاكمیت دین واحكام نورانی اسلام است، بر همگان واجب است و مردم متدین ما نیز همین را می‌خواهند.
مرجع تقلید شیعیان جهان به فرصت‌های زودگذر خدمت‌گذاری اشاره كرده و ادامه دادند: باید توجه داشته باشید كه این فرصت‌ها زود‌گذر است و بهترین دوران خدمت به مردم می‌باشد. از این فرصت‌ها استفاده نمایید و محرومین، فقراء و ضعفای جامعه را بیشتر توجه كنید.

حضرت آیت الله العظمی صافی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و كسری بودجه‌ی دولت، بر پرهیز از تفتیش زندگی مردم تأكید كردند و اظهار داشتند: مردم می‌دانند كه بین آنها و دولت فاصله‌ای نیست و خودشان باید برای رفع مشكلات كمك نمایند و كسانی كه واقعاً نیازمند نیستند باید با دولت همكاری نموده و نگذارند كه به دولت فشاری وارد شود. همه‌ی مردم مملكت را برای خودشان می‌دانند وباید به اداره‌ی صحیح آن كمك كنند.
معظم له در پایان با آرزوی موفقیت برای دولت فرمودند: این مملكت در حقیقت از آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و به ایشان تعلق دارد. همه‌ی اهتمام خود را بر این داشته باشید كه وجود مقدس آن حضرت را راضی و خشنود نگه دارید.
در ابتدای این دیدار مهندس اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، گزارشی از وضعیت موجود در رابطه با مسائل داخلی و خارجی، همچنین بودجه و اجرای طرح هدف‌مندی یارانه‌ها مطالبی را بیان كرد و همچنین سلام گرم جناب آقای دكتر روحانی رئیس محترم جمهور و ابراز علاقه‌‌ی ایشان را به ملاقات مراجع و علمای حوزه‌ی علمیه ابلاغ نمود.

پنجشنبه / 17 بهمن / 1392