جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني در ديدار معاون وزير صنايع:
اشتغال جوانان در گرو توسعه صنايع است.

حضرت آیت الله العظمی صافی روز شنبه 19/8/86در دیدار معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران فرمودند: توجه و رسیدگی به شهرك‌های صنعتی وبه تبع آن مشاغل صنعتی نه تنها مشكلات ناشی از عدم اشتغال جوانان را مرتفع می‌سازد، بلكه می‌تواند به نحو احسن امنیت اجتماعی را در سطح جامعه برقرار گرداند.
ایشان در ادامه اظهار داشتند: امروزه با توجه به ضرورت احیای شهرك‌های صنعتی، نقش وزارت صنایع از اهمیت بسزایی برخوردار است و ارائه تسهیلات و خدمات به صنعتگران، امری ضروری است كه باید مورد توجه قرار بگیرد.
معظم له خودكفایی و استقلال كشور را وابسته به استقلال صنایع عنوان كردند و افزودند: بدون شك رشد و تقویت پایه‌های اقتصادی جامعه، استقلال سیاسی و تمامیت ارضی كشور را تضمین می‌كند.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانشان كمك به بهبود و توسعه شهرك‌های صنعتی را در مناطق محروم ضروری عنوان كردند و فرمودند: دست اندركاران و دلسوزان جامعه نباید مناطق دور افتاده و از نظر امكانات و تجهیزات فقیر را به فراموشی بسپارند.
حضرت آیت الله العظمی صافی ضمن تقدیر و تشكر از خدمتگزارن عرصه صنعت و تولید و تقویت كنندگان بنیه اقتصادی كشور تصریح كردند: خدمت به خلق خدا، سعادتی است كه شامل هر بنده‌ای نمی‌شود، پس قدر خود را بدانید و در این راه اهتمام بیشتری ورزید.
در ابتدای دیدار مهندس واعظی آشتیانی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران طی سخنانی گزارشی از وضعیت كنونی و اقدامات صورت پذیرفته از سوی این سازمان را به محضر معظم له ارائه نمود.
 

شنبه / 19 آبان / 1386