پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
آیت الله العظمی صافی در دیدار وزیر ارتباطات:
بايد از همه ابزار و رسانه ها و فضاي مجازي در خدمت به دين و نشر معارف اهل بيت عليهم السلام استفاده كرد./بايد از مشكلات ايجاد شده در گذشته، با تكيه بر سياست هاي صحيح و معقول عبور كرد.

صبح پنجشنبه 11/2/93 آقای دكتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف دیدار كردند.
در ابتدای این دیدار، دكتر واعظی ضمن ابلاغ سلام ریاست جمهوری و هیئت دولت به معظم له، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این وزارتخانه ارائه داد.
معظم له نیز با تبریك میلاد با سعادت حضرت محمد بن علی امام باقر علیه السلام، ضمن تقدیر از حاضران در جلسه، فرمودند: اقداماتی كه با هدف رضایت خداوند متعال و با التزام به احكام شرع مقدس انجام می دهید همه قابل تقدیر است و انشاء الله بتوانید در خدمت به مردم بخصوص محرومان و مستضعفان جامعه موفّق و مؤید باشید.
ایشان در ادامه با اشاره به لزوم وحدت و یگانگی مسئولان برای پیشبرد اهداف اسلام در جامعه افزودند: هدف همه ما یكی است و آن اعتلای پرچم اسلام می باشد. همه باید برای پیشبرد این هدف با هم باشیم تا بتوانیم در مملكت، پرچم اسلام را بالا نگه داریم و آن طوری كه شرع مقدّس می خواهد رفتار كنیم.

حضرت آیت الله العظمی صافی در قسمت دیگری از سخنان خود بیان داشتند: از همه ابزار و رسانه ها و فضای مجازی باید در خدمت به دین و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام استفاده نماییم و با تمام سعی و تلاش، معارف نورانی اسلام را به همه دنیا ترویج كنیم.
معظم له در ادامه بیانات خود با اشاره به اوضاع كنونی جهان اسلام فرمودند: متأسفانه برخی اتفاقاتی كه امروزه در جریان است به نفع اسلام و مسلمانان نیست. همه هشیار باشند كه هدف همه مسلمانان، عزّت و عظمت اسلام است و باید باشد و اگر هدف، این شد، در برابر دشمنان می توان ایستادگی كرد. ما هم نمی خواهیم به ضرر كشورهای دیگر كار كنیم، بلكه در همه برنامه ها به دنبال عظمت اسلام هستیم.
ایشان با اشاره به وجود برخی مشكلات در كشور افزودند: اگر چه مشكلاتی در گذشته برای كشور ایجاد شده، اما باید از آن عبور كرد و مشكلات را بر اساس سیاست های صحیح و معقول حل كرد. ما می خواهیم پرچم دین برافراشته باشد و برای رفع گرفتاری های اقتصادی و مشكلات خارجی دعا می كنیم.
مرجع عالیقدر در بخش پایانی این دیدار با اشاره به برخی انتصابات اخیر در وزارت كشور فرمودند: اسلام عزیز، به زنان، عزّت و كرامت واقعی را بخشیده است؛ باید از رفتارهایی كه خلاف این كرامت، و مخالف شرع مقدس می باشد اجتناب كرد و مسئولان باید آنچه را كه شرع درباره بانوان دستور داده است عمل نمایند و بدانند كه سعادت واقعی زنان در همان است كه خداوند متعال به آن دستور داده است.
ایشان در پایان این دیدار، ضمن تشكّر مجدد از حاضران در جلسه، برای همه آنها، جهت خدمت به دین و جامعه بخصوص اقشار محروم، مسألت توفیق نمودند و از خداوند متعال، اعلای كلمه اسلام و عزّت مسلمانان را خواستار شدند.

پنجشنبه / 11 ارديبهشت / 1393