شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافي در ديدار جمعي از افسران ارشد راهنمايي و رانندگي:
اسلام، تنها صراط مستقيم است.

حضرت آیت الله العظمی صافی صبح امروز یكشنبه 20/8/86 در دیدار گروهی از افسران راهنمایی و رانندگی و نیز جمعی از پرسنل امنیت پرواز ، تنها صراط مستقیم را اسلام،اهل بیت و قرآن دانستند و فرمودند: رسیدن به خدا، و سیر معنوی و كسب درجات اخلاقی و امتیازات انسانی در گرو پیمودن این صراط مستقیم است.

معظم له در ادامه اطاعت از خداوند را دوستی رسول الله، صلی الله علیه و آله و معصیت را دشمنی با آن حضرت دانستند و افزودند: هركه بیشتر از خدا اطاعت كند، ولایت پیامبر را دارد و هر كه با امر خدا مخالفت كند بر دشمنی با رسول اكرم اصرار ورزیده است.

ایشان با تأكید بر پیمودن راه راست، كه همان اسلام حقیقی است تصریح كردند: راه راست همان عمل به دستورات دین، خدمت به جامعه، ظلم نكردن و سعی در عزت و اعتلای اسلام است و ‌باید مواظب بود كه در مسیر صحیح قدم برداشته شود.

این مرجع تقلید بر حركت قوای مسلح در صراط مستقیم تأكید كردند و بیان داشتند:‌قوای مسلح باید با حركت در این مسیر برای اعتلا و برقراری عزت اسلامی تلاش كند.

حضرت آیت الله العظمی صافی، بر جامعیت دین اسلام تأكید كردند و فرمودند:‌اسلام انسان‌ها را به خوبی‌ها دعوت و از بدی‌ها منع كرده است. و  برای همه عمر و ابعاد زندگی بشر برنامه دارد.

ایشان خواستار پیاده شدن احكام اسلام در تمامی زمینه‌ها و در همه ارگان‌ها شدند و افزودند: باید با رفتار و اعمال خود، اسلام را به دنیا ارائه دهیم.

معظم له در پایان ابراز امیدواری كردند كه مأموران راهنمایی و رانندگی با  تلاش و همت خویش نظم و امنیت بیشتری را در كشور برقرار سازند.

جمعه / 20 مهر / 1386