پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
بازديد آيت الله العظمي صافي از ضريح مطهر امامين عسكريين عليهما السلام

همزمان با عید سعید مبعث، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با حضور در كارگاه ساخت ضریح امامین عسكریین علیهما السلام، این ضریح مطهّر را زیارت كردند.
در این مراسم با شكوه و آكنده از معنویت، معظم له ضمن زیارت ضریح مطهر، صندوق های مضاجع شریف و درب های ورودی حرم مطهر، با حضور در كارگاه ساخت، با چشمانی اشكبار و حالتی معنوی به قلم زنی بخش هایی از ضریح مقدّس پرداختند.
در خلال این دیدار كه با حضور حجت الاسلام آقای شهرستانی نماینده محترم آیت الله العظمی سیستانی دام ظله و جمعی از طلاب و فضلا همراه بود، حجت الاسلام آقای لاجوردی توضیحاتی درباره روند ساخت این ضریح مطهّر ارائه می داد.
حضرت آیت الله العظمی صافی نیز ضمن اظهار ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بخصوص امامین عسكریین علیهما السلام، با قدردانی از دست اندركاران این كار بزرگ فرمودند: اقدام شما عزیزان در ساخت این ضریح مطهّر، اقدامی است كه جز با توجه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف امكان پذیر نیست. قدر این توفیقی كه نصیب شما شده است را بدانید و خدا را شاكر باشید.

ایشان با بیان اینكه، این كار شما احیای امر اهل بیت علیهم السلام می باشد افزودند: این كار بزرگ، احیای امر خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و تعظیم بزرگترین شعائر است.
معظم له با تشكّر مجدد از همه این اقدام عظیم فرمودند: بنده هم آرزو دارم همیشه در این خدمتی كه شما می كنید با شما بوده و توفیق خدمتگزاری داشته باشم.

چهارشنبه / 7 خرداد / 1393