شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
صبح امروزپنج شنبه 27 آذر 1393 حضرت آيت الله العظمي صافي، جناب آقاي دكتر هاشمي وزير بهداشت و جمعي از معاونين و همراهان ايشان را به خدمت پذيرفتند. در اين ديدار ابتدا دكتر هاشمي گزارش مبسوطي از طرح سلامت و تحول مهمي كه در وزارت بهداشت اتفاق افتاده، خدمت معظم

صبح امروزپنج شنبه 27 آذر 1393 حضرت آیت الله العظمی صافی، جناب آقای دكتر هاشمی وزیر بهداشت و جمعی از معاونین و همراهان ایشان را به خدمت پذیرفتند.
در این دیدار ابتدا دكتر هاشمی گزارش مبسوطی از طرح سلامت و تحول مهمی كه در وزارت بهداشت اتفاق افتاده، خدمت معظم له ارائه نمود.
سپس حضرت آیت الله العظمی صافی ضمن ابلاغ سلام خویش به خدمت رئیس جمهور محترم، جناب آقای دكتر روحانی فرمودند: من از جنابعالی و همكاران محترمتان صمیمانه تشكر می كنم. شما كار بسیار بزرگی را انجام دادید و منشا خیر و بركت شدید. من این موفقیت بزرگ را كه موجب رضایت مردم شده است به شما تبریك عرض می كنم.
معظم له ادامه دادند: حقیر از اول انقلاب در مسائلی كه در وزارت بهداشت جریان داشت مطلع بودم و شاید بتوان گفت تا به حال چنین توفیقی برای این وزارتخانه حاصل نگردیده است. البته این نیت پاك شما و همكاران دراین شغل مقدس پزشكی است و خودتان باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشید. كار بسیار مقدسی است و ثواب و اجر آن بسیار زیاد است.

مرجع تقلید شیعیان جهان در بخش دیگری از بیاناتشان با اشاره به فرهنگ غلطی كه در گذشته به اسم فرزند كمتر زندگی بهتر ترویج می شد اظهار داشتند: هرچه مشكل داریم به خاطر عمل نكردن به دستورات حیات بخش اسلام است. این دین مقدس در تمام امور زندگی و ابعاد مختلف انسانی برنامه  دقیق و حساب شده  و محكم دارد.
ایشان افزودند: اگر فرهنگ غنی اسلام را در دانشگاه ها و مدارس تدریس نماییم و مردم را با این فرهنگ پربار و گسترده آشنا نماییم، بسیاری از مشكلات ما برطرف خواهد شد.
معظم له مسئولیت ها را امانت و فرصتی گذرا و كوتاه خواندند كه باید از این فرصتها در جهت تقرب به خداوند متعال استفاده كرد و بیان داشتند: در هر صورت اگر ما بتوانیم از این فرصت های به دست آمده برای عزت مملكت اسلامی و رفاه حال مردم به خصوص محرومان استفاده كنیم، افتخار بزرگی است.
ایشان ادامه دادند: بنده با فعالیت های خیر و خوب شما در قبل از وزارت آشنا بودم و سوابق خوب شما و تجربه های مفیدتان در امر پزشكی و خدمت به مردم سرمایه ی بزرگی برای شماست كه بحمدالله با كارهای مثبت صورت گرفته دولت و وزارت بهداشت اعتبار خاصی پیدا كرده است.
حضرت آیت الله العظمی صافی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دكتر هاشمی و وزارت بهداشت فرمودند: انشاء الله بتوانید این كار را ادامه دهید و مأیوس نباشید. هدف بسیار مقدسی است و برای رسیدن به هدف بزرگ هر مشكلی را انسان باید تحمل كند. من همیشه دعاگوی شما و پزشكان محترم هستم كه بتوانید بیشتر برای اسلام و كشور عزت و سرافرازی بیافرینید. انشاء الله كارهای شما موجبات رضایت خاطر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورد.

پنجشنبه / 27 آذر / 1393