پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
توصيه‌هاي حضرت آيت الله العظمي صافي به نمايندگان مجلس در ديدار دكتر لاريجاني با معظم له

دكتر لاریجانی نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز سه شنبه 6/1/1387 با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار كرد.

در این دیدار، حضرت آیت الله العظمی صافی با بیان ویژگی‌های پیامبر اكرم، صلی الله علیه و آله و سلم، موفقیت ایجاد شده برای آقای لاریجانی را حساس دانستند و فرمودند: امروز كه شما با اعتماد مردم قم به مجلس راه یافته‌اید، در همه امور خود بیشتر از قبل خدا را در نظر بگیرید و سعی كنید در مجلس از هویت اسلامی و دینی دفاع كنید.

معظم له با تأكید بر لزوم انطباق مصوبات با احكام شرع، تصریح كردند: جلب رضایت امام زمان ارواحنا فداه را در نظر بگیرید و اگر قانون و مصوبه‌ای را در مجلس خلاف این امر دیدید با آن مخالفت نمایید.

ایشان شهر قم را دارای ویژگی‌های خاص دانستند و بیان داشتند: امروز قشرهای فقیر و مستضعف در جامعه و نیز این شهر بسیار مشاهده می‌شود كه باید برای حل مشكل آنها فكری كرد.

این مرجع تقلید ایجاد رابطه میان نمایندگان و مردم را از ضروریات موفقیت نمایندگان دانستند و افزودند: شما باید با انتخاب افراد آگاه و امین كه در میان قشرهای جامعه رفت و آمد دارند، از مشكلات مردم آگاه باشید تا بهتر بتوانید وظیفه خطیر نمایندگی مجلس را به انجام برسانید.

معظم له در پایان برای توفیق ایشان و نصرت اسلام و مسلمین دعا كردند.

در ابتدای این دیدار صمیمانه، دكتر لاریجانی ضمن تبریك فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اكرم و حضرت امام جعفر صادق، علیهما السلام، و همچنین فرارسیدن سال نو، گزارشی از فعالیت‌های خود در چند روز اخیر و بازدیدهای انجام شده از نقاط مختلف شهر قم را به حضور معظم له ارائه كرد.

سه شنبه / 6 فروردين / 1387