پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (مد ظله العالی) :
زمینه‌بهره‌مندی دینی و روحانی بیشتر مردم از آستان قدس رضوی علیه‌السّلام را فراهم نمایید./مرحوم حجة الاسلام و المسلمین واعظ طبسی خدمات شایان و گسترده‌ای به این آستان مقدّس ارائه داد
دیدار حجة الإسلام والمسلمین آقای رئیسی تولیت آستان قدس رضوی (ع)

امروز دوشنبه 13 اردیبهشت 1395، حجة الإسلام والمسلمین آقای رئیسی تولیت آستان قدس رضوی علیه ‌الصّلوة ‌و السّلام با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله‌الوارف با ایشان دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار، حجة‌الإسلام والمسلمین آقای رئیسی، گزارشی از وضعیت و فعالیت‌های انجام‌شده در آستان قدس از ابتدای تولیت ایشان تاکنون ارائه نمود.
آیت الله العظمی صافی، با تقدیر و تشکّر از ایشان فرمودند: افتخار بسیار بزرگی برای جنابعالی است که این مقام با عظمت را در دست گرفته و توفیق خدمتگزاری به آستان مقدّس حضرت علی بن موسی الرضا علیهماالسلام و زائران گرامی آن حضرت را یافته‌اید.
این، فرصت مغتنمی است که با فعالیت‌های خوب و مناسب، اسباب بهره‌مندی بیشتر دینی و روحانی همه مردم از این پایگاه بزرگ معنوی را فراهم نموده تا  زائران توشه‌های مذهبی با خود به سوغات ببرند.
معظّم له در بخش دیگری از بیانات خود، با اشاره به قداست آسمانی این آستان ملائک‌پاسبان افزودند: ان‌شاء الله با برنامه‌های صحیح اسلامی و سخنرانی‌های خطبا و وعّاظ آگاه و مطّلع به مسائل دینی، مردم بتوانند به بهترین وجه ممکن از این آستان نورانی استفاده نمایند و عنایات خاصّه حضرت بقیة الله الأعظم ارواح العالمین له الفداء شامل حال شما باشد.
مرجع عالیقدر در قسمت دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به فعّالیت‌های گسترده مرحوم حجة‌الإسلام و المسلمین آقای واعظ طبسی در دوران تولیت فرمودند: آن فقید سعید خدمات شایانی به این آستان مقدّس نمود که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، و ما هم همیشه ذکر خیر آن مرحوم را داریم.
معظّم له در قسمت پایانی این دیدار، از اقدامات انجا‌م‌شده توسط حجة‌الإسلام و المسلمین آقای رئیسی، تقدیر و تشکّر نموده و توفیقات روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت نمودند.

دوشنبه / 13 ارديبهشت / 1395