جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
بیش از صد عنوان کتاب از آثار آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب
بیش از صد عنوان کتاب از آثار مرجع عالیقدر در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش مرکز تنظیم و نشر آثار مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، همزمان با برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب، این ناشر با عرضه بیش از صد عنوان کتاب از آثار قرآنی، روایی، فقهی، اصولی، تاریخی، سفرنامه، اشعار و ردّیه‌ها و ... از آثار ارزشمند این مرجع تقلید، در سالن ناشران عمومی (قسمت A3)، راهروی شماره دو، غرفه 575 نمایشگاه، پذیرای خیل مشتاقان علم و فقاهت می‌باشد.
از جمله آثار ارزشمند ارائه‌شده در این غرفه، ترجمه کتاب شریف منتخب الأثر در شش جلد، سلسله مباحث امامت و مهدویت در چهار جلد، فقه الحج، فقه الخمس، بیان الاصول، القول الفاخر فی صلاة المسافر، تفسیر آیه االتطهیر و الانذار، جامع الاحکام، لمحات فی الکتاب و الحدیث و المکتب، معارف دین در سه جلد، آیین قضاوت در اسلام، پرتویی از عظمت امام حسین (ع)، پرتویی از فضائل امیر المؤمنین (ع)، نیایش در عرفات، پیام غدیر، فخر دوران، زن در پرتو اسلام، صراط مستقیم، بایدها و نبایدهای بودجه، ارمغان مشهد، الهیات در نهج البلاغة، رمضان در تاریخ، و ... می‌باشد.
همچنین کتاب های تازه منتشر شده: فضائل العترة الطاهرة علیهم السلام در سه جلد، دیدارها و رهنمودها، و حدیث خوبان برای اولین بار در نمایشگاه عرضه می‌شود.
در ضمن کارشناسان مذهبی این غرفه، پاسخگوی مسائل شرعی، اعتقادی و خدمات مشاوره دینی به مراجعه‌کنندگان می‌باشد.
لازم به ذکر است که نمایشگاه کتاب امسال، تا 23 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 8 شب جهت بازدید علاقمندان باز می‌باشد.

پنجشنبه / 14 ارديبهشت / 1396