پنجشنبه: 1403/02/6
نسخه مناسب چاپSend by email
قابل توجّه محقّقان و پژوهشگران ارجمند: عرضه سه اثر جدید آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب
عرضه سه اثر جدید مرج عالیقدر در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب

مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، همزمان با سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب، از سه اثر جدید معظّم له رونمایی کرد.
دوره سه جلدی کتاب "فضائل العترة الطّاهرة علیهم‌السلام" حاصل برخی مطالعات و یادداشت‌های معظّم له از حدود هفتاد سال پیش تاکنون از تعداد 22 عدد از کتب معروف دانشمندان، و بزرگان اهل سنّت از قرن چهارم هجری قمری تا قرن دوازدهم است که علیرغم اهمیت، متأسفانه در استناد به فضائل اهل بیت علیهم‌السلام در مجامع شیعی از آنها کمتر استفاده می‌شود، کتاب‌هایی مثل، مسند أبی‌یعلی، مشکل الآثار طحاوی، المعجم الاوسط طبرانی، تاریخ جرجان سهمی، حیاة الحیوان الکبری دمیری، هدایة السعداء ملک العلماء جانپوری، اسد الغابة ابن اثیر، لسان المیزان عسقلانی، و الحاوی للفتاوی سیوطی، از جمله این کتاب‌ها می‌باشد.
کتاب "دیدارها و رهنمودها" نیز حاصل گردآوری حدود یکصد دیدار اقشار مختلف مردم و مسئولان با مرجع عالیقدر، و بیانات ارزشمند معظّم له می‌باشد که در یک جلد روانه بازار کتاب شده است.
اثر سوّم، کتاب "حدیث خوبان" است که شامل شرح چند حدیث رضوی علیه‌السلام، و نیز نامه‌های جوانان به معظم له و پاسخ‌های این مرجع عالیقدر با قلمی زیبا و رسا است.
علاقمندان برای تهیه این کتاب‌ها، به سالن ناشران عمومی (قسمت A3)، راهروی شماره دو، غرفه 575 نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه نمایند.

پنجشنبه / 14 ارديبهشت / 1396