جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
دیدار سردار باقری با حضرت آیت الله العظمی صافی
دیدار سردار باقری با حضرت آیت الله العظمی صافی

صبح امروز دوشنبه 29 بهمن 1397 سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.
سردار باقری در ابتدای دیدار گزارشی از فعالیت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین حوادث و وقایع اخیر، خدمت معظم له ارائه داد.
معظم له در ابتدای بیانات خویش، شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام و پاسداران جان برکف در حادثه تروریستی زاهدان را خدمت خانواده‌های محترم آن عزیزان و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمودند.
مرجع تقلید شیعیان جهان با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده، از فعالیت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر و تشکر نموده و افزودند: خدمات بزرگی که شما برای عزت و سربلندی کشور اسلامی انجام می‌دهید موجب افتخار و دلگرمی مردم شریف ایران می‌باشد. اقتدار نیروهای مسلح، اقتدار اسلام و عزت مملکت و نظام است و مردم  همواره قدردان همه‌ی آنچه نیروهای مسلح برای دفاع از مرزها و کشور اسلامی انجام می‌دهند هستند.
معظم له با اشاره تدابیر دفاعی کشور که تحت فرماندهی معظم کل قوا صورت می‌گیرد، ادامه دادند:‌ خدمات بزرگی که همکاران شما در همه‌ی عرصه‌های دفاعی کشور انجام می‌دهند؛ و خود را سرباز آقا امام زمان ارواحنا له الفداء می‌دانند، موجب رُعب، وحشت و سرافکندگی دشمنان اسلام و کشور عزیزمان شده است.
حضرت آیت الله العظمی صافی با اشاره به قدرت ایمان در پیشبرد اهداف دفاعی جمهوری اسلامی اظهار داشتند: مهمترین عامل برتری سپاهیان اسلام، نیروی ایمان و معنویت بالای آنهاست و قدرت روحی رزمندگان اسلام بالاترین سلاح آنهاست.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع نامطلوب اقتصادی مردم اشاره داشتند و افزودند: امروز با اینکه اوضاع اقتصادی مردم ما خوب نیست ولیکن این مردم شریف، همیشه در صحنه هستند. حضور مردم در صحنه موجب دلگرمی نیروهای مسلح ما بوده و باید مسئولین این حضور مردم را مغتنم شمرده و ببیش از پیش به وظیفه خودشان در انجام خدمت به مردم عمل نمایند.
مرجع تقلید شیعیان جهان در پایان بیانات خویش فرمودند:‌ من همیشه برای سربلندی کشور عزیزمان و عزت مسلمانان دعا میکنم و قدردان همه کسانی هستم که به این مملکت با اخلاص و نیت پاک خدمت می‌نمایند.

دوشنبه / 29 بهمن / 1397