جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
اعزام هیأتی از دفتر مرجع عالیقدر حضرت ایت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی به کشور هندوستان
اعزام هیأتی از دفتر مرجع عالیقدر به کشور هندوستان

جهت ملاقات و تفقد ازاساتید و طلاب حوزه های علمیه و ملاقات با شیعیان هندوستان طبق رویه سنواتی هیاتی از طرف دفتر مرجع عالیقدر حضرت ایت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی روز سه شنبه چهارم خرداد عازم کشورهندوستان گردید.این هیات ضمن بازدید ازحوزه علمیه غفران ماب  که تحت سرپرستی دفتر معظم له می باشد با طلاب و اساتید ان حوزه ملاقات نمودند .

همچنین در ملاقات دیگری با حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه ایالت لکهنو سلام گرم و دعای خیر مرجع عالیقدر خدمت علما و شیعیان هندوستان ابلاغ گردید . در این نشست که ائمه محترم جمعه و جماعات، مدیران و اساتید و طلاب مدارس علمیه لکهنو حضور داشتند، جناب حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر مجمع علمای هندوستان و امام جمعه لکهنو ضمن بیان خیر مقدم هیات اعزامی از طرف دفتر مرجع عالیقدر از عنایا ت ویژه مرجع عالیقدر تقدیر و تشکر  نمودند. هیات مذکور ضمن ملاقات با شخصیت های علمی حوزه های علمی لکهنو از جمله ملاقات با حجت السلام و المسلمین اقای سید حمید الحسن مدیر محترم مدرسه ناظمیه به بررسی مشکلات و نیازهای مدارس علمی هند پرداختند .

همچنین هیات اعزامی در راستای ملاقات های مردمی از برخی مدارس و دبیرستان و دانشگاه های ایالت لکهنو بازدید نمودند. در ادامه این سفر هیات اعزامی با علما ائمه محترم جمعه و جماعات اساتید و طلاب مدارس علمی بمبئی ملاقات نموده و سلام و دعای خیر مرجع عالیقدر به شیعیان ان کشور را به عزیزان ابلاغ نمودند. در این سفر از طرف مرجع عالیقدر هدیه ای تقدیم طلاب و اساتید مدارس علمیه  گردید.

شنبه / 22 تير / 1398