پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی در دیدار رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران:
باید فرهنگ ایثار و شهادت و خطّ عاشورا که همان امر به معروف و نهی از منکر است را در جامعه محقّق کنیم.

************

راه شهدا، راه قرآن و راه امام حسین علیه السلام است و ما وظیفه داریم این راه را ادامه دهیم.

باید فرهنگ ایثار و شهادت و خطّ عاشورا که همان امر به معروف و نهی از منکر است را در جامعه محقّق کنیم.

متأسفانه در بعض جاها پایبندی به خطّ اصیل شهدا کمرنگ شده است.

************

عصر امروز دوشنبه پنجم آبان 1393و سومین روز محرم الحرام 1436، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای شهیدی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هیئت همراه، در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با ایشان دیدار کردند.

وی در ابتدای این دیدار، پس از ابلاغ سلام ریاست محترم جمهوری خدمت معظم له، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان ارائه نمود.

سپس حضرت آیت الله العظمی صافی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت سیّد الشهدا علیه السلام فرمودند: انشاء الله خداوند متعال توفیق پیروی از مکتب اهل البیت علیهم السلام را به همگان عطا فرماید.

معظّم له با اشاره به خدمات بزرگ شهدا به اسلام بیان کردند: راه شهدا، راه قرآن و راه امام حسین علیه السلام است و ما وظیفه داریم این راه را ادامه داده و اهداف بزرگ آنان را دنبال کنیم.

مرجع عالیقدر در بخش دیگری از بیانات خود فرمودند: امروز وظیفه ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت و خطّ عاشورایی که همان امر به معروف و نهی از منکر است را در جامعه محقّق کنیم و مراقب باشیم اهداف شهدا کمرنگ نشود ولی متأسفانه می بینیم در بعض جاها پایبندی به این خط اصیل کمرنگ شده است. باید همه را نسبت به خط اصیل شهادت آگاه نماییم.

معظم له خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را از بالاترین افتخارها دانسته و افزودند: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ارزش بسیار، و ثواب فراوانی دارد. آنها بهترین عزیزان خود را در راه خداوند دادند و ما هم باید قدردان آنها باشیم.

آیت الله العظمی صافی در پایان این دیدار با تشکر مجدد از حاضران در جلسه فرمودند: شما عزیزان بحمدالله توفیقات زیادی پیدا کرده اید و بدانید خدمت به شهدا، افتخار بزرگی برای شماست. امیدوارم قلب مقدّس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از شما و همکارانتان راضی باشد و ارواح پاک شهدا از شما خشنود شود.

دوشنبه / 5 آبان / 1393