جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
پيام مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمي صافي به مناسبت ارتحال حضرت آيت الله العظمي فاضل لنكراني

بسم الله الرحمن الرحیم

ثلمه لا یسدّها شیئ

در آستانة شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا سلام الله علیها، ارتحال مرجع عالیقدر، فقیهی نامدار و استاد بزرگ حوزه علمیة قم، جوامع دینی و مذهبی را سوگوار و داغدار كرد.

شخصیت كم‌نظیری كه سالیان دراز بر كرسی تدریس فقه آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین صدها طلاب فاضل و مروّجان دین و مدافعان از ثغور اسلام و مذهب را تربیت نمود.

فقدان این اسطوانة محكم كه در دفاع از دین و مكتب اهل بیت علیهم السلام، مبارزه با بدعت‌ها و فرق ضاله و كسب رضای آقا و مولایش حضرت بقیت الله ارواح العالمین له الفداء، آثار مساعی جمیله و مواضع مشكوره‌اش پایدار خواهد بود ضایعه و خسارتی بسیار بزرگ و جبران ناپذیر است.

انا لله و انا الیه راجعون

آن بزرگوار در برابر برداشت‌های سلیقه‌ای و انحرافی از دین و فقه بسیار حساس و در دفاع از حریم ولایت اهل بیت و شعائر دین با قوّت و صلابت، عمل می‌كرد و در سنگر امر به معروف و نهی از منكر و حفظ عظمت و عزت روحانیت و مرجعیت با بیداری و آگاهی انجام وظیفه نمود.

اینجانب این ثلمة عظمی را اوّلا به پیشگاه اقدس و ارفع حضرت ولی عصر مولانا المهدی عجل الله تعالی فرجه و سپس به حوزه‌های علمیه و علمای اعلام دامت بركاتهم و بیت علم و فقاهت آن فقید سعید مخصوصا آقازادگان مكرّم و بالاخص جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد جواد فاضل، تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی علوّ درجات و برای بازماندگان محترم، اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می‌كنم.

ا

اول جمادی الثانیه 1428

 

 

26/3/86

 

 

لطف‌الله صافی

 

 

پنجشنبه / 11 دى / 1348