جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافی به مناسبت دهه مبارک مهدويت:
دولت كريمه عدل و نشاط و اميد خواهد آمد.

 

پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف

به مناسبت دهه مبارك مهدویت/شعبان المعظم 1434 هـ.ق

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال  اللّه  الحكیم: «بَقیّةُ اللّه  خیرٌ  لكم  إنْ كُنتم  مؤمنینَ»

السَّلام عَلی المهدیّ الذی وعد الله به الأمم

منتظرانِ عدالت واقعی در جهان و منتظرانِ دولت كریمه عدل و نشاط و امید

درود و سلام بر شما كه همیشه با قامتی استوار در مقابل ظلم، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی می‌ایستید و چون سروِ راست و بلند، قامتتان خم نمی‌گردد و منتظر طلوع خورشید و صبح صادق و فجر امید هستید.

بشارت باد بر شما كه او خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود.

بشارت باد بر شما كه پیروزی واقعی در گیتی از آن مستضعفانِ منتظر خواهد بود و سرانجام غبارها برطرف گشته و ابرهای سیاه جای خودشان را به ابرهای رحمت و ابرهای بركت و باران‌خیز خواهد داد كه «أ لیس الصُّبحُ بِقریبٍ».

مبارك باد بر امّت بزرگ اسلام، ماه شعبان و دهه مباركه مهدویت؛ ماهی كه سراسر نور و رحمت است. ماهی كه در آن لیلة القدر نیمه شعبان است و ماهی كه در آن میلاد مسعود بزرگترین امید بشریت و ذخیره جهان و موعود پیامبران، یعنی میلاد پر از بركت حضرت خاتم الأوصیاء حجة بن الحسن العسكری ارواح العالمین له الفداء است.

اینجانب با تبریك این ایام خجسته مانند همیشه از ملّت سرافراز ایران و از همه شیعیان جهان درخواست داشته و دارم كه این دهه مباركه را به بهترین وجه گرامی داشته و آن را با شكوه و عظمت تمام جشن گرفته و به دنیا اعلام نمایند كه امام همه انسان‌های آزادی‌خواه و رهبر واقعی استقلال‌طلبان و پیشوای خوبی‌ها و مهربانی‌ها خواهد آمد و جهان پر از فتنه را به جهان پر از صفا و نشاط و عدالت تبدیل خواهد نمود و وعده حتمی الهی تحقق خواهد پذیرفت.

اینجانب از نویسندگان، سخنرانان و مطبوعات و به ویژه از صدا و سیما می‌خواهم كه اندكی از دِین خود را به آن امام عزیز و مهربان اداء نموده و به وظیفه بزرگ دینی و انسانی خود عمل كرده و با ارائه برنامه‌ها، مقالات و گفتارها و نوشته‌ها نسل امروز بخصوص جوانان عزیز را با فرهنگ پر افتخار مهدویت آشنا نموده و آنان را از دام‌ها و شبكه‌های خطرناكی كه دشمنان برای فریب افكار جوانان انداخته‌اند نجات داده و افكار خرافی و دروغین را از این فرهنگ ناب بزدایند و همه را به سوی انسان كامل و رهنمای بزرگ بشریت یعنی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف راهبری كنند.

انشاءالله تعالی با ارائه فرهنگ نورانی مهدوی، فساد و فجور و دروغ و بداخلاقی‌ها و منكرات و ملاهی جای خود را به صداقت و خوبی‌ها و تقوی و پاكی داده و خود و جامعه را برای تحقق جامعه بزرگ جهانی مهدوی آماده كنیم كه إنّهُم یَرَونه بعیداً وَ نَراهُ   قَریباً.

از خداوند متعال خاضعانه مسألت داریم كه فرج موفور السرور آن حضرت را نزدیك نموده و همه ما را از یاران واقعی ایشان قرار دهد،

اللّهم عجِّل فَرجَه وَ اجعَلْنا مِنْ خَیر أعْوانِه و أنْصاره بِرَحْمَتِك یا أرْحم الرَّاحمین

7 شعبان المعظم 1434

دوشنبه / 27 خرداد / 1392