جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
پيام تسليت حضرت آيت الله العظمي صافي به مناسبت ارتحال عالم رباني حضرت آيت الله العظمي حاج سيد عزالدين زنجاني

بسمه تعالی
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسد‌ها شیء
رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید عزالدین حسینی زنجانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف شدید گردید.
آن فقیه بزرگوار، از استوانه‌های بزرگ علمی بودند كه سالیان متمادی عمر پربركت خود را در ترویج و نشر شریعت غرّاء و تربیت فضلا وعلما و طلاب گذراند و با اخلاق كریمه‌ و فضایل ومكارم اسلامی، مربی بزرگ برای تشنگان طریق عبودیت و معنویت و استاد جلیل القدر برای حوزه‌های علمیه بود.
حقیر از زمانی كه آن فقید سعید در درس مرحوم آیت الله العظمی آقای حجت قدس سره استاد بزرگوارمان شركت می‌كرد، با ایشان آشنا بوده و اخلاص و ارادت به آن مرحوم داشتم.
ایشان دارای ذهنی نقاد و استعدادی فراوان وعلاقه‌ای سرشار در كسب معارف نورانی اهل بیت و فقه آل محمد علیهم السلام بود و بحمدالله به مقامات والای علم و عمل و فقاهت رسید.

فقدان این فقید عالی مقام برای حوزه‌های علمیه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

انا لله و انا الیه راجعون
این مصیبت را به آستان مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء وبه حوزه‌های علمیه به خصوص به حوزه‌ مقدسه مشهد و حضرات آیات عظام و علمای اعلام، مومنین و بیت معظم آن مرحوم به ویژه آیت الله زادگان مكرم تسلیت گفته و غفران الهی وترفیع درجات برای آن فقید سعید وصبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.
سوم رجب المرجب 1434
لطف الله صافی

 

سه شنبه / 24 ارديبهشت / 1392