پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
پيام حضرت آيت الله العظمي صافي در محكوميت جنايات آل خليفه در بحرين

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مَنْ سَمِعَ مُنَادِیاً یُنَادِی ‏ یَا لَلْمُسْلِمِینَ ‏ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ

جنایات دردناك و وحشی‌گری‌های گروه معدود و موسوم به آل خلیفه با همراهی و مشاركت آل سعود در بحرین، این نقطه اسلامی و عربی، بر مردم مظلوم و تحت اختناق شدید، علیه مردان و زنان، كوچك و بزرگ و حتی كودكان شیرخوار، بیماران، پرستاران و پزشكان بیمارستان‌ها روز افزون است.
ملت بحرین به جرم مطالبه حقوق اولیه جوامع آزاد و نظام مردمی، سخت‌ترین فشارها و بدترین كشتارها را تحمل می‌كنند و هم‌چنان در مواضع به حق و با تظاهرات قانونی، سلطه آل خلیفه و آل سعود را محكوم می‌نمایند.
مجامع بین‌المللی سازمان امنیت و دفاع از حقوق بشر كه در هر كجا كمترین ایرادی به سردمداران این مجامع وارد شود فریاد بلند می‌كنند و قطعنامه صادر می‌نمایند، در برابر این جنایات هولناك برای حفظ منافع غرب مخصوصاً آمریكا سكوت كرده‌اند و به دنیا نشان می‌دهند كه این شعارها و مجامع، همه برای دربند داشتن ملل ضعیف و پایمال‌كردن حقوق آنها است.

بدتر و اسفناك‌تر از آن، سكوت سازمان كنفرانس اسلامی و سازمان اتحادیه عرب و بلكه همراهی نظام‌های دست‌نشانده غرب با عاملان این نظام است.

مسلمانان دنیا حق دارند كه از این حكومت‌های مسلّط بر مناطق اسلامی بپرسند مگر این مردم، مسلمان نیستند؟ چرا نفس نمی‌كشید و اعتراض نمی‌كنید؟ از سازمان‌های عربی بپرسند مگر مردم بحرین عرب نیستند؟ حمیّت عربی شما كجا رفته است؟
آل سعود كه در داخله خود، با ظلم و استبداد و قتل و حبس می‌خواهند اعتراض شهروندان عربستان را سركوب نمایند، در بحرین چه می‌گویند؟! به چه حق و به چه قانونی به تظاهرات مردمی بحرین حمله می‌كنند و خون بی‌گناهان را می‌ریزند؟!
ای مسلمانان جهان و ای برادران مسلمان عرب!
صدای مظلومیت بحرین را بشنوید و به ندای آنها جواب دهید. این بی‌رحمی‌های جانكاه را محكوم كنید. و بدانید
الظَّالِمُ وَ المُعِینُ لَه وَ الرَّاضی بِهِ شُرَكَاءٌ ثَلاث
حكومت‌های عربی بدانند كه بیداری اسلامی فراگیر می‌شود و مثل مصر و تونس و لیبی، سائر كشورهای مزدور اجانب و مرتبط به اسرائیل غاصب را نیز فرا خواهد گرفت و بحرین هم به نصرت خداوند متعال قهار در صف مصر و تونس و لیبی قرار خواهد گرفت؛انشاء الله تعالی همه آزاد می‌شوند و در آن كشورها، اسلام پیروز می‌گردد.
«إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ»
لطف الله صافی
17محرم الحرام1433

سه شنبه / 22 آذر / 1390