جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
پيام حضرت آيت الله العظمي صافي به مناسبت افتتاح مركز تصويربرداري پزشكي حضرت بقية‌الله الاعظم ارواحنا فداه

 

 

 

متن پیام مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت اللّه العظمی آقای صافی گلپایگانی‌ مدظله‌العالی
به مناسبت افتتاح مركز بزرگ خیریه تصویربرداری پزشكی حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه در منطقه اقلید منتظران امام زمان علیه‌السلام

بسم اللّه الرحمن الرحیم

الحمدللّه رب العالمین و صلی اللّه علی سیدنا ابی القاسم محمد و آله الطاهرین و السلام علی الكهف الحصین و الامام المبین بقیة‌اللّه فی الارضین مولانا المهدی خاتم الائمة‌ المعصومین.
السلام علیكم و رحمة‌اللّه
سلام بر منتظران ظهور مهدی. ‌عید بزرگ عظیم البركات و كثیر الخیرات ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان ارواح العالمین‌له‌الفدا بر ارواح طیبه همه‌ی انبیا و اولیا و ملائكه مقربین و حضرت خاتم المرسلین محمد مصطفی صلوات اللّه علیه و عترت طاهرین و اهل بیت مكرمین آن حضرت و به عموم دوستان و منتظران ظهور و شیعیان آن حضرت مبارك‌باد.
افتتاح مركز خیریه تصویربرداری پزشكی را كه به نام نامی و عنوان گرامی( حضرت بقیة اللّه الاعظم عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) نامگذاری شده، در این روز شریف و عید سعید مبارك، به مردم مؤمن و متعهد منطقه اقلید و به عزیزانی كه در تأسیس این نهاد با خیر و بركت، همكاری و اقدام نموده‌اند، و به حضرت آیت اللّه آقای حاج سیدمحمد باقر ابطحی دامت بركاته تبریك عرض می‌كنم. انشاء‌اللّه تعالی زحمات و خدمات همگان در پیشگاه آن پیشوای جهانیان بشرف قبول نایل باشد.
از اعظم اموری كه موجب خشنودی قلب مبارك آن حضرت می‌شود، تأسیس خیریه و كمك‌رسانی به ضعفاء و یاری محرومان و قضاء ‌حوائج مؤمنان است كه در حكم قضاء‌ حوائج شخص آن وجود مبارك است.
این برنامه‌های اسلامی و تعاون و همكاری بین شیعیان، هر چه بیشتر و گسترده‌تر باشد، مسرّت خاطر آن ولیّ خدا بیشتر می‌شود. همه جا و در هر رشته‌ای، نقاط قدرت ظاهرتر باشد، رضایت خاطر ایشان فراهم‌تر می‌گردد، چنان كه نقاط ضعف و نفاق و گناه در جامعه، موجب ملالت خاطر آن امام عزیز است.
امید است جوامع شیعی و برادران و خواهران، همواره و همیشه با اعمال و رفتار خیر و حفظ هویت اسلامی و تعظیم شعائر و امر بمعروف و نهی از منكر بر مسرّت خاطر انور آن یگانه ذخیره الهی بیفزایند كه حتماً و یقیناً عبادتی از این بالاتر نیست.
اللّهم اجعلنا من انصاره و اعوانه و المسارعین الیه فی قضاء حوائجه
لطف‌اللّه صافی/ شعبان المعظم1432

 

 

يكشنبه / 26 تير / 1390