شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
تقدير حضرت آيت الله العظمي صافي از نماينده ولي فقيه و علماي بزرگ فارس

در پی انكار منكر نماینده ولی فقیه در استان فارس و سه نفر از عالمان بزرگوار شیراز، مبنی بر ترك مجلس معصیتی كه با حضور برخی مقامات مسئول كشور در شیراز برگزار شده بود ، حضرت آیت الله العظمی صافی از آنان قدردانی نمودند.
در تماس تلفنی نماینده مرجع عالی قدر با آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس مراتب تقدیر و تشكر معظم له به ایشان ابلاغ شد.
در پیام تلفنی این مرجع عالی قدر آمده است: كار بزرگ شما كه مصداق واقعی انكار منكر می باشد قلب مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء را خوشنود نمود و همه مردم متوجه شدند كه روحانیت و علمای اعلام همچنان بر مواضع دینی، سخت استوار هستند و در حفظ شئونات نظام اسلامی كوتاهی ندارند.
حضرت آیت الله العظمی صافی در این پیام كه توسط نماینده‌ی معظم له ابلاغ شده است، فرموده‌اند: از طرف اینجانب از علمای بزرگواری كه این مجلس معصیت را ترك كردند تشكر كنید و ان شا الله خداوند همه ما را از فتنه‌های آخرالزمان محافظت فرماید.
گفتنی است ایشان در ملاقات با بعضی از فضلای حوزه‌ی علمیه قم فرمودند: كه تعجب است وقتی تعدادی از علما به خصوص نماینده‌ی ولی فقیه كه بر مسائل اسلامی و فرهنگی استان نظارت و اشراف دارند مجلسی را ترك می‌كنند،‌ متأسفانه این برنامه‌ی خلاف اجرا می‌شود و دیگران كه ادعای پیروی از ولایت فقیه و علما دارند،‌ در این مجلس مانده و آن را ترك نمی‌كنند.

يكشنبه / 22 اسفند / 1389