جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
ديدار رهبر شيعيان پاكستان با حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني

حضرت آیت الله العظمی صافی صبح امروز یكشنبه اول فروردین 89 علامه سید ساجد نقوی رهبر شیعیان پاكستان و هیئت همراه را به حضور پذیرفتند.

گزارش تصویری

حضرت آیت الله العظمی صافی صبح امروز یكشنبه اول فروردین 89 علامه سید ساجد نقوی رهبر شیعیان پاكستان و هیئت همراه را به حضور پذیرفتند.

گزارش تصویری

به گزارش مركز خبر حوزه، معظم‌له عزت كشورهای اسلامی و سربلندی آنان را بسیار مهم و ارزشمند دانستند و با تاكید بر ضرورت بی نیازی مسلمانان از بیگانگان تصریح كردند:پیشرفت‌های مسلمانان در علوم  و تكنولوژی و بی‌نیازی آنان از بیگانگان ، مایه مباهات و افتخار ماست.
ایشان با بیان اینكه گروهی با نام اسلام، چهره واقعی اسلام را خشن و افراطی معرفی می‌‌كنند، اظهار داشتند: مظلومیت شیعیان پاكستان با اهدای هزاران شهید و جانباز بر همه روشن است، ولی با این شرایط، در مقابل دشمنان اسلام پایداری و استقامت دارند و از عقیده صریح خود دست‌ بر نمی‌داند.
این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: ما در غم‌ها و شادی‌های مردم پاكستان سهیم هستیم و ای كاش من هم در میان شما بودم و در كنار شیعیان پاكستان، از مكتب اهل‌بیت(ع) و تشیع دفاع می‌‌كردم.
ایشان در ادامه برای سربلندی مسلمانان، به ویژه شیعیان پاكستان دعا كرده و ابراز نمودند: هیچ تفاوتی میان شیعیان پاكستان، افغانستان و ایران وجود ندارد و بنده دعاگوی همه آنان هستم.
حضرت آیت‌الله العظمی صافی در پایان از تلاش‌ها و خدمات ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی تقدیر و تشكر كردند.
گفتنی است در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی، رهبر شیعیان پاكستان نیز ضمن تبریك عید باستانی ایران، گزارشی از وضعیت شیعیان، مدارس علمی و دینی و حوزه‌های علمیه این پاكستان ارائه دادند.

 

يكشنبه / 1 فروردين / 1389