پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
بيانات حضرت آيت الله العظمي صافي در ديدار اعضاي شوراي مركزي كميته امداد امام خميني ره

اعضای شورای مركزی كمیته امداد امام خمینی ره روز پنج‌شنبه 29/01/92 با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی دیدار كردند.

در ابتدای این دیدار، جناب آقای عسگر اولادی رئیس شورای مركزی و آقای انواری رئیس كمیته امداد گزارشی از برنامه‌های این مركز ارائه دادند.

در ادامه، حضرت آیت الله العظمی صافی با تقدیر و تشكر از خدمات و فعالیت‌های كمیته امداد فرمودند: خدمت به فقرا و ضعفای جامعه اسلامی، خدمت به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. پیامبر مكرم اسلام صلی الله علیه و آله می‌فرماید: «مَنْ‏ سَرَّ مُؤْمِناً فَقَدْ سَرَّنِی وَ مَنْ سَرَّنِی فَقَدْ سَرَّ الله‏؛ یعنی هر كس مؤمنی را شاد كند مرا مسرور كرده و هر كس مرا خوشحال سازد خداوند را مسرور نموده است.» حال چه مصداقی برای مؤمن، برتر و بالاتر از حضرت ولی عصر علیه ‌السلام است كه با خدمت به فقراء و ضعفا، قلب مقدّس آن ولیّ دوران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیشتر از همه مسرور می‌شود.

ایشان انجام وظیفه در كمیته امداد را امری مقدّس و مایه افتخار دانستند و بیان كردند: چنانچه خدمت به بندگان خداوند در اعمال انسان جایی نداشته باشد وجود انسان بی فایده و بدون اثر خواهد بود.

معظم له در ادامه با بیان هدف تشكیل كمیته امداد اضافه كردند: انشاء الله این راه همان‌طور كه از روز اول مرحوم امام رحمة الله علیه بنیان‌گذاری كردند توسعه پیدا كند و بتوانید در همان مسیری كه از اول تعیین شده پیش بروید.

این مرجع عالیقدر با بیان این‌كه اعتماد مردم سرمایه بزرگی است، فرمودند: مردم شریف ما هم به این مركز خوش‌بین هستند و اعتماد دارند و این به واسطه عملكرد شما و امدادگران متدیّن در این مركز بزرگ می‌باشد. سعی كنید اعتماد مردم را همیشه نگه داشته كه سرمایه بزرگی برای پیشرفت كارهای شما خواهد بود.

حضرت آیت الله العظمی صافی در پایان این دیدار برای اعضای این شورا و امدادگران كمیته امداد امام خمینی ره دعا و مسألت توفیق نمودند.

 

شنبه / 31 فروردين / 1392