پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی در دیدار فرمانده‌ی سپاه علی بن ابیطالب(ع):
غدير هويت شيعه و هويت دين مبين اسلام است

صبح امروز دوشنبه 29/7/1392  فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار كردند.
حضرت آیت الله العظمی صافی در این دیدار ضمن تبریك عید سعید غدیر و دهه‌ی ولایت به همه‌ی مسلمانان و شیعیان جهان فرمودند: بنده از توفیقاتی كه در احیای امر ولایت امیرالمومنین علیه السلام نصیب شما و همكارانتان شده است تشكر میكنم و امیدوارم كه همه‌ مورد عنایت حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه قرار بگیرند.
معظم له با اشاره به اهمیت غدیر و ضرورت زنده نگه‌داشتن آن افزودند: هرچه برای غدیر و زنده نگه داشتن این روز تاریخی كه عید الله الاكبر می‌باشد انجام دهیم، بازهم كم است وباید بیشتر از اینها برای معرفی این عید بزرگ كه حقیقت اسلام وحقیقت ادیان آسمانی است، به جهانیان تلاش كنیم.

ایشان ادامه دادند: غدیر هویت شیعه و هویت دین مبین اسلام است و ادیان آسمانی و دین مقدس اسلام،  بدون ولایت حضرت امیر المومنین علی علیه اسلام ناقص می‌باشد؛ لذا بر همه‌ی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت وطهارت لازم است كه از این عید سعید با عظمت، بسیار زیاد تجلیل نموده و همایش‌ها، كنگره‌ها و جشن‌های بزرگ مذهبی كه خالی از مناهی و ملاهی است برگزار نمایند.
مرجع تقلید شیعیان جهان با اشاره به اینكه بحمدالله سپاه پاسداران در وظیفه‌ای كه تا به حال برعهده گرفته است موفق بوده است؛ درخواست نمودند كه بتوانند ارزشها واصول اولیه نظام را كه همان ارزشهای اسلامی می‌باشد، حفظ نموده و رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف رابرای خود كسب نماید.
 

دوشنبه / 29 مهر / 1392