جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
ديدار سرپرست كميته‌ي امداد با حضرت آيت الله العظمي صافي

جناب آقای انواری سرپرست كمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) امروز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه1393 با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار و گفتگو كرد.
معظم له در ابتدای بیانات خویش با تقدیر و تشكر از جناب آقای انواری و تمامی كسانی كه با اخلاص در كمیته‌ی امداد خدمت می‌كنند فرمودند: انشاء‌الله خدمات شما منظور نظر مبارك امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد و شما بتوانید بیش از پیش به مردم شریف و نیازمندان خدمت كنید و قدر این خدمات را  هم بدانید كه خدمت به بندگان خدا از افضل عبادات می‌باشد.
ایشان افزودند: سعی كنید همیشه اعتماد مردم به این كمیته محفوظ باشد و همانطور كه همیشه این كمیته مورد اعتماد بوده انشاء الله این اعتماد باقی بماند.
معظم له ادامه دادند: برای همه حفظ دین و ارزشهای والای دینی واجب است كه شما نیز در این راه باید همت بیشتر داشته باشید و من هم برای موفقیت شما دعا میكنم.

در این دیدار مرجع تقلید شیعیان جهان یاد مرحوم عسكر اولادی را كه همه ساله با ایشان دیدار میكرد و خدمات زیادی در كمیته‌ی امداد نمود را گرامی داشته و طلب عفو و مغفرت و رحمت برای ایشان از خداوند متعال مسئلت نمودند.
در ابتدای این دیدار جناب آقای انواری گزارشی از خدمات كمیته‌ی امداد به محضر معظم له ارائه كرد.

 

چهارشنبه / 10 ارديبهشت / 1393