جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت‌الله العظمي صافي در ديدار رئيس ستاد بازرسي انتخابات كشور:
حضور مردم اتمام حجت به مسؤولان براي انجام وظايف محوله به آنهاست.

حضرت آیت‌الله العظمی صافی صبح روز سه شنبه 14/12/86، حجة الاسلام موسی‌پور، رییس ستاد مركزی بازرسی انتخابات كشور را به حضور پذیرفتند.

به گزارش رسا معظم له با بیان اینكه مردم با حضور خود در انتخابات به دنبال اجرای احكام الهی هستند، تصریح كردند: مردم با حضور خود در انتخابات به دنبال اجرای احكام الهی و معارف دینی، یعنی همان شعارهایی هستند كه برایش از جان‌گذشتگی كردند.

این مرجع تقلید حضور مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب و نظام را نماد علاقه مردم برای اجرای دستورات اسلامی خواندند و افزودند: مردم به واسطه عشق و علاقه دینی  در صحنه‌ها حضور می‌ یابند.

معظم له ادامه دادند: كاندیداها و مسؤولان بدانند كه مردم بر اعتقادات دینی خود پافشاری خواهند كرد و از این رو آنان نیز باید بر اساس مبانی اسلامی حركت كنند.

حضرت آیت الله العظمی صافی با تأكید بر اینكه مردم در عرصه‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند، فرمودند: حضور مردم در انتخابات و دیگر عرصه‌ها اتمام حجت به مسؤولان است كه باید به انجام وظایف خود متعهد و وفادار باشند.

 ایشان با بیان این‌كه مردم  دارای شور و شعور كافی هستند و مسائل را به خوبی تشخیص می‌دهند، بیان داشتند: نباید در جامعه‌ای اسلامی بد اخلاقی انتخاباتی وجود داشته باشد.

معظم له در ادامه با اشاره به این‌كه مردم  وفاداری خود را همیشه اثبات كرده‌اند، تصریح فرمودند: مجلس، نظام و نمایندگان نیز باید اسلامی باشند تا مردم به وفاداری خود پای‌بند بمانند.

این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان كردند: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تاییدی بر اسلامیت نظام است و این‌كه مردم به دنبال اسلام و نظام اسلامی هستند.

سه شنبه / 14 اسفند / 1386