جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافي در ديدار فرماندهي نيروي انتظامي استان قم:
اگر در جامعه‌اي امنيت وجود نداشته باشد، آن جامعه حيات واقعي ندارد.

حضرت آیت الله العظمی صافی عصر روز شنبه 24/1/87 فرماندهی نیروی انتظامی استان قم و جمعی از افسران و فرماندهان ارشد استان را به حضور پذیرفتند.

در این دیدار معظم له ضمن تشكر و قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی كه در ایام نوروز بدون وقفه و تعطیلی به انجام وظیفه مشغول بودند، فرمودند: امنیت از اركان تمدن جامعه است كه اگر در جامعه‌ای فراهم نباشد، این جامعه حیات واقعی ندارد و نمی‌تواند در رشته‌های دیگر به پیشرفت و ترقی خویش ادامه دهد.

ایشان امنیت جامعه را مرهون زحمات نیروهای نظامی و انتظامی دانستند و افزودند: در سایه اهتمام و احساس مسئولیتی كه در نیروی انتظامی وجود دارد، الحمدلله شاهد امنیتی در جامعه هستیم كه كمتر در كشورهای دیگر وجود دارد.

این مرجع تقلید مردم و همه نهادها را به همكاری با نیروی انتظامی فراخواندند و بیان داشتند: از آنجایی كه امنیت شعب و رشته‌های متفاوتی دارد، لازم است تا كلیه نهادها و مردم با نیروی انتظامی همكاری كنند تا مبادا شاهد باشیم، عملی را كه نیروی انتظامی با آن مبارزه می‌كند توسط نهاد دیگری تبلیغ و ترغیب می‌شود.

حضرت آیت الله العظمی صافی با اشاره به جایگاه ویژه قم، تصریح كردند: قم با توجه به مرقد كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و جمكران و با توجه به وجود حوزه‌ی علمیه - كه در جهان اسلام یگانه است - جایگاه‌ ممتازی در جهان دارد و انتظارات مردم از قم فراتر از انتظارات از دیگر شهرهاست.

ایشان خدمت كردن در قم را افتخار قلمداد كردند و فرمودند: این باعث افتخار است كه كسی در شهر قم با این سوابق درخشان خدمت بكند و هر كس در این شهر خدمت بكند به حریم تشیع خدمت كرده است و تعظیم امر دین و امر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به عمل آورده است.

این مرجع تقلید در پایان با آرزوی توفیق و سلامتی برای كلیه نیروهای نظامی و انتظامی، از خداوند منان عزت و شوكت و سربلندی مسلمانان را خواستار شدند.

شنبه / 24 فروردين / 1387