جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
توصیه های آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به مدیران رادیو معارف
توصیه های معظم له به مدیران رادیو معارف

صبح دوشنبه ۲۲ شوال المکرم 1438 (۲۶ تیر ۱۳۹۶) مدیر و مسئولان شبكه رادیویی معارف با حضور در بیت مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف، با ایشان دیدار  کرده و از توصیه های معظم له بهره مند شدند.

 

در ابتدای این دیدار، جناب آقای تونه ای مدیر محترم رادیو معارف، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این رسانه ارائه داد.

 

 

آیت الله العظمی صافی، با تقدیر و تشکر از ایشان و همکارانشان، رادیوی معارف را در بین رسانه های کشور، خیر كثیر دانسته و فرمودند: الحمدلله این رسانه دینی به عنوان الگو برای رسانه های دیگر در زمینه ترویج معارف دین و تعالیم نورانی اهل البیت علیهم السلام و حفظ حدود شرع می باشد، و در ادامه راه هم باید برنامه های این رسانه دینی، مردم را به دین و مكتب اهل بیت علیهم السلام دعوت کند و خوش بین نماید.

 

 

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از برنامه های رادیو معارف، این رسانه را پر منفعت برای جامعه دانسته و افزودند: یك ساعت كار در جهت تببین آموزه های دین مقدس اسلام و مكتب اهل بیت علیهم السلام، كاری بسیار ارزشمند، و باعث افتخار است و ثواب بسیار بالایی دارد كه قابل شمارش و احصا نیست.
کار در رادیو معارف یك فرصت با ارزش و مغتنم و یك توفیق بزرگ برای دست اندرکاران این رسانه است که باید قدر آن را بدانند.

 

 

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، ضمن تقدیر از اقدام مهم رادیو معارف، در عدم استفاده از موسیقی، بیان داشتند: یکی از ویژگی های ارزشمند این رسانه دینی، عدم استفاده از موسیقی است که باید بعنوان الگو، مورد توجه رسانه های دیگر هم قرار بگیرد.

 

 

مرجع عالیقدر در ادامه، وجود شبهات دینی و اعتقادی از سوی دشمنان اسلام را نسبت به گذشته بسیار شدید و گسترده تر توصیف نموده و فرمودند: همه ما مخصوصا حوزه های علمیه و رسانه های دینی ما در مقابل این تهاجم مسئول هستیم و باید پاسخگوی نیازهای جوانان باشیم و یکی از سیاست های اصلی این رسانه باید شناسایی شبهات و آماده کردن پاسخ های دقیق و علمی با مشورت علما و بزرگان و کارشناسان متعهد و صحیح العقیده باشد.

سه شنبه / 27 تير / 1396