سه شنبه: 1403/01/28
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده محترم نیروی انتظامی: مردم، اقدامات خوب نیروی انتظامی را فراموش نخواهند کرد/ غمخوار مظلومان و محرومان جامعه باشید.
بیانات مرجع عالیقدر در دیدار با فرمانده محترم نیروی انتظامی

صبح یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۶، سردار اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی با هیئت همراه، با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی مدّ ظله الوارف دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار، سردار اشتری گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه های نیروی انتظامی ارائه کرد.

معظم له نیز با تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل محترم نیروی انتظامی، فرمودند: کار شما عزیزان همه‌اش دارای ثواب و اجر است و نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارد. البته مسئولیت سنگینی دارید و باید در جنبه‌های مختلف، پشتیبان و حافظ ارزش‌های اسلامی در جامعه باشید.

ایشان در ادامه به وظایف مهم این نیرو اشاره نموده و افزودند: باید به گونه‌ای با اخلاق و رفتار خوب عمل شود که بتوانید همه اهداف را  محقق کنید و مخصوصاً احکام دین را در جامعه استواری و استحکام ببخشید. الحمدلله نیروی انتظامی موفق بوده است و ان شاء الله روزبروز بر توفیقات شما افزوده خواهد شد و بدانید مردم هم این اقدامات خوب را فراموش نخواهند کرد.

مرجع عالیقدر در بخش دیگری از توصیه های خود، خطاب به پرسنل محترم نیروی انتظامی فرمودند: غمخوار مظلومان و محرومان باشید. همه سعی کنید در مسئولیتی که بر عهده دارید، حاجت و نیاز محرومان را برآورده نمایید که این کار موجب رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود.

آیت الله العظمی صافی در پایان، با تقدیر مجدد از اقدامات خوب نیروی انتظامی، فرمودند: سلام و عرض ارادت بنده را به همه دوستان و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی برسانید. من برای همه شما عزیزان دعا می‌کنم و امیدوارم که با تلاش مداوم و پیوسته مشکلات و نواقص حل شود و این را هم بدانید که این امر قابل تحقق است.

دوشنبه / 17 مهر / 1396