سه شنبه: 1403/01/28
نسخه مناسب چاپSend by email
پیام مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف به همایش بزرگداشت مرحوم آية الله آقاي حاج سيد کرامت الله حسيني (ره)
پیام مرجع عالیقدر به همایش مرحوم آية الله حاج سيد کرامت الله حسينی (ره)

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

قال اللّه الحکیم: «یرْفَعِ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ»
السّلام علیکم و رحمةالله

تجلیل و تکریم از وارثان علوم وحیانی، و هادیان و رهبران دینی و عالمان و راویان عترت نبوی صلوات الله علیهم اجمعین، وظیفه شرعی و اخلاقی و انسانی می‌باشد.
شناساندن شخصیت‌هایی که نمونه اخلاق و صاحب مکارم و فضایل بوده‌اند، برای نسل امروز که نیازمند الگوی زندگی ایمانی و با صداقت است، لازم و ضروری می‌باشد. اگر جامعه بخواهد به شاهراه سعادت و ترقّی و کمال برسد باید در این مسیر به زوایای زندگی بزرگان و مجاهدان و انسان‌های پارسا و متّقی آشنایی کامل داشته باشد، و آنان را همیشه زنده و جاوید بداند، و مجاهدت‌های آنها را فراموش ننماید.
یکی از این عالمان مجاهد و شخصیت‌های عظیم الشأن که عمر پربرکت خود را در راه اعتلای کلمة الله و مبانی و معارف نورانی اسلام گذراند، و با تحمّل شدائد و مشکلات توانست خدمات شایانی در راه رفاه و آسایش و دین‌داری مردم داشته باشد مرحوم آیة الله آقای حاج سید کرامت الله حسینی رضوان الله تعالی علیه بود.

 

ایشان از اعلام دین و خدمت‌گزاران صادق اسلام و مذهب حقه جعفری علیه‌السلام، و مدافع و حامی واقعی از ولایت حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام بود. فقیهی شجاع که در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در مبارزه با اهل بدعت و فرقه‌های ضالّه، سربازی خدوم برای مولای خود حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء بود.
آن فقید سعید، حقّی بزرگ به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد، و هم‌چنین مردم شریف استان فارس داشت که باید با ادامه راه صحیح آن مرحوم، مقداری از حقوق و دیون خود را اداء نمایند.
حقیر، یاد آن عالم عظیم الشأن را گرامی داشته، و از حوزه‌های علمیه و علماء اعلام می‌خواهم که روش صحیح ایشان را دنبال نمایند.
به همه شرکت‌کنندگان در این همایش باشکوه، و آقازاده فاضل و محترم ایشان جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای سید شرف الدین ملک حسینی، عرض ادب و احترام دارم. ان شاء الله تعالی از عنایات حضرت ولیّ عصر عجل الله فرجه الشریف بهره‌مند باشید.

 

2 صفر المظفر1439 هـ.ق
لطف الله صافی

پنجشنبه / 4 آبان / 1396