جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
آیة الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار وزیر نیرو: ما چيزی نمی خواهيم غير از اينکه مردم در راحتی و رفاه باشند و باید در این مسیر حرکت کرد.
مرجع عالیقدر: باید در مسیر راحتی و رفاه مردم حرکت کرد

صبح روز پنج‌شنبه 7 جمادی الأولی 1439 هـ.ق، وزیر محترم نیرو آقای اردکانیان و هیئت همراه، با حضور در بیت مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی با ایشان، دیدار کرده و از توصیه‌های معظّم له بهره‌مند شدند.

در ابتدا، وزیر محترم نیرو، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مدّت خدمتشان ارائه داده و فهرستی از برنامه‌های آینده این وزارت خانه اعلام کردند.

معظّم له نیز با تقدیر و تشکّر از فعّالیت‌های این وزارت‌خانه، فرمودند: خداوند بر توفیقات شما و همه کسانی که به بندگان خدا خدمت می کنند بیفزاید و توجّهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شامل حال همه باشد. هر کدام بیشتر و بهتر بتوانید قلب حضرت را خرسند بکنید، افتخار بیشتری کسب نموده‌اید.

این مرجع عالیقدر در بخشی از سخنان خود، با اشاره به نعمت آب و برق، بیان کردند: همه باید با استفاده صحیح از این نعمت ها، قدردان آن باشیم و مشکلاتی را که در این زمینه هست با استمداد از خداوند متعال و تدبیر و مدیریت صحیح، رفع نماییم.

ایشان در قسمت دیگری از توصیه های خود، رضای خداوند را در خدمت به مردم مخصوصا ضعیفان، دانسته و افزودند: هر چه بیشتر به فکر مردم مخصوصا مردم مستضعف باشید، رضای خداوند بیشتر فراهم می شود.
ما چیزی نمی خواهیم غیر از اینکه مردم در راحتی و رفاه باشند و باید در این مسیر حرکت کرد و در برنامه ها، اولویت شما، مردم بخصوص نیازمندان باشد.

جمعه / 6 بهمن / 1396