چهارشنبه: 1403/02/5
نسخه مناسب چاپSend by email
مجلس یادبود مرحوم حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و بزرگداشت مقام آن مرجع عالیقدر از طرف نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
مجلس یادبود در تبریز

 مجلس یادبود مرحوم حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و بزرگداشت مقام آن مرجع عالیقدر از طرف نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حوزه های علمیه استان در مسجد جامع تبریز برگزار شد.
 در این مجلس نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آیت الله صافی گلپایگانی یک فقیه استوار بر اصول انقلاب و یار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با تبیین جایگاه والای علمی و اندیشه‌های انقلابی این عالم برجسته اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی، این عالم وارسته را به‌عنوان یک مرجع بصیر یاد کردند.

وی ادامه داد: مروری گذرا به دیدگاه‌های این فقیه برجسته در حوزه‌های مختلف گواه این توصیف رهبر معظم انقلاب است و همچنین آیت الله صافی گلپایگانی مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلاب بود به‌طوریکه این مجتهد پاک نهاد علاوه بر حضور خود در میدان، با صدور پیام‌ در مناسبت‌های مختلف ازجمله سالگرد پیروزی انقلاب، روز جهانی قدس و ... ، بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف در جهت حمایت از انقلاب اسلامی تاکید داشته و  روز قدس را روز نجات مسلمین می‌دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی این فقیه برجسته را به‌عنوان انقلابی‌ترین فقیه تاریخ معاصر یاد کرد و گفت: مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی بر محفوظ بودن جایگاه شورای نگهبان و حفظ جایگاه و حرمت رهبر انقلاب تاکید داشت.

 وی در پایان تاکید کرد: مواضع آیت الله صافی گلپایگانی از ایشان به‌عنوان استوارترین فقیه معاصر بر اصول انقلاب و یار امام و رهبر معظم انقلاب در مقاطع حساس کشور ساخته بود.

لینک گزارش تصویری

يكشنبه / 24 بهمن / 1400