جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
مروری بر پیام حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره به مناسبت سومین سالگرد واقعه دردناک تخریب حرم امامین عسکریین علیهماالسلام
بازنشر پیام بمناسبت سالگرد تخریب حرم امامین عسکریین علیهماالسلام

هرگونه ابراز خدمت و تلاش و سعي و زحمت در تجديد اين آستان عرش نشان مورد تقدير خاصّ حضرت بقيةالله ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداء و شخص شخيص آن يگانه دوران و امام عالم امکان است
 

بسم الله الرحمن الرحيم
سه سال از فاجعه‌ي عظيم و هولناک تخريب و هتک حرمت بارگاه ملکوتي و آسماني آستان فرشته پاسبان امامين همامين امام هادي و امام عسکري عليهماالسلام مي‌گذرد.
سه سال است که قلب مقدس قطب دايره‌ي امکان، حضرت بقية‌الله الاعظم عجل الله تعالي فرجه الشريف در مصيبت هدم حرم جدّ و پدر بزرگوارشان، داغدار است.
سه سال است که ملائکه‌ي الهي وفرشتگان مقرب درگاه حق، برگرد حريمي مي‌گردند که از کينه‌ي نابکاران ويران است.
سه سال است است که شيعه در ماتم اين مصيبت عظمي، اندوهناک و غمناک است.
اللهم إنّا نشکوا إليک فقد نبيّنا و غيبة وليّنا و کثرة عدوّنا و شدّة الفتن بنا
ضمن عرض تسليت مجدد اين مصيبت عظمی به ساحت مقدس ولي دوران و امام عالم امکان حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشريف از همه شيعيان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم‌السلام مي‌خواهيم تا با اقامه ي عزا و برپايي مجالس، ياد آن بزرگواران را گرامي داشته و انزجار خود را از فتنه‌ي گروهي خوارج پيشه، دشمنان حقيقي دين، فرقه‌ي مستحدثه، تروريست و جنايت پيشه که به اسم اسلام و حمايت از کتاب و سنت علي الدوام مسلمانان را از زن و مرد و پير و جوان و کودکان خردسال به خاک و خون مي‌کشند و حتي در حال نماز و عبادت و در مشاهد شريفه کسي را امان نمي‌دهند، اعلان نمايند.
بحمدالله چندي قبل با اهتمام عدّه‌اي از دوستداران اهل بيت عليهم‌السلام اين آستان فرشته پاسبان که تعلق خاص به حضرت بقيةالله مولانا المهدي صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشريف دارد براي زيارت زائران امامين عسکريين عليهما السلام آماده‌سازي شد که هم اکنون پذيراي دلباختگان فراواني از سراسر جهان مي‌باشد.
اينجانب از ستاد محترم بازسازي مي‌خواهم انشاء الله با سرعت عمل هر چه زودتر به کوري چشم اعداء اهل بيت عليهم السلام بناي اين مشهد مطهر با شکوه‌تر و مجلّل‌تر پايان يابد و چشم دوستان اهل بيت عليهم السلام و خصوص شيعيان به آن روشن و لمعان انوار آن جهان را منور سازد.
هرگونه ابراز خدمت و تلاش و سعي و زحمت در تجديد اين آستان عرش نشان مورد تقدير خاصّ حضرت بقيةالله ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداء و شخص شخيص آن يگانه دوران و امام عالم امکان است
اينجانب اگر کارگر ساده‌اي در اين بازسازي بودم سر افتخار به اوج مهر و ماه مي‌رساندم.

و لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم.
23 محرم الحرام 1430 هـ.ق
لطف الله صافي

يكشنبه / 30 مرداد / 1401