سه شنبه: 1402/12/29
نسخه مناسب چاپSend by email
نامه ی تقدیر و تشکر هیئت منتظران ظهور به تولیت محترم عتبه مقدسه حضرت امام حسین علیه السلام
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
حضرت مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبد المهدی کربلایی دامت تاییداته 
 
السلام علیکم و رحمت الله 
 
اجتماع عظیم میلیون ها انسان عاشق و دلباخته ی سالار شهیدان ابو الاحرار حضرت سید الشهدا علیه السلام در اربعین امسال نشانگر یک معجزه ی الهی است که قلوب میلیون ها نفر را بهم نزدیک نموده و حماسه بزرگ تاریخ بشریت را خلق کرده است.
 
امروز دنیا شاهد بزرگ ترین پیاده روی ست که نظیری برای آن پیدا نمی شود . 
از یک طرف کرامت و سخاوت و ایثار مردم شریف عراق که این ضیافت بزرگ جهانی را میزبانی می کنند و از سوی دیگر خلق بهترین مکارم اخلاقی و صحنه هایی زیبا از فضیلت های انسانی در طول این چند روز
 که کتاب ها باید درباره ی آن نوشته شود و از طرف دیگر میزبانی عتبه مقدسه امام حسین علیه السلام و عتبه مقدسه حضرت عباس علیه السلام به بهترین وجه ممکن همه نوید از یک آمادگی و انتظار برای ظهور موفور السرور حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف است .
تصمیم و دعوت بسیار بجا و شایسته ی عتبه ی مقدسه حسینی در روز اربعین برای دعای همگانی جهت فرج آن حضرت کاری ستودنی و قابل تحسین است .
 میلیون ها نفر در این روز که همه زائران با اخلاص حضرت سید الشهدا علیه السلام بودند با چشمی اشکبار و قلبی مملو از علاقه و محبت به اهل بیت علیهم السلام از خداوند متعال تعجیل در فرج امام عصر حضرت حجت بن الحسن المهدی ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء را از خداوند متعال مسئلت نمودند.
 
طوبی لهم و طوبی لکم 
 
در پایان توفیقات بیشتر حضرتعالی و خادمان با اخلاص عتبتین مقدستین  در خدمت به زائران محترم و نشر و ترویج اهداف مقدس حماسه ی عاشورا در ظل عنایات حضرت ولی الله الاعظم صلوات الله و سلامه علیه را از خداوند متعال مسئلت داریم . 
 
از طرف خادمان هیئت منتظران ظهور 
 
محمد حسن صافی 
۲۱ صفر المظفر ۱۴۴۴
چهارشنبه / 30 شهريور / 1401