شنبه: 1403/02/8
نسخه مناسب چاپSend by email
دیدار امام جمعه محترم شهر انبار الوم آق قلا با استاد صافی گلپایگانی

حجت الاسلام والمسلمین دماوندی ، با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره از خدمات تبلیغی موسسه دار الزهرا سلام الله علیها تحت اشراف دفتر معظم له تقدیر و تشکر نمود.
امام جمعه انبار الوم افزودند: حقیقتا حضور مبلغین متخصص از سوی دفتر مرجعیت  در آن منطقه ،مایه برکت برای همه مسلمین اعم از شیعیان و اهل سنت است و مبلغین با تحمل مشقت های مختلف و محرومیت های رفاهی در کنار مردم این منطقه با روحیه جهادی به بهترین نحو مشغول فعالیت های متنوع و جذاب تبلیغی هستند و توانسته اند نوجوانان و جوانان بسیاری را به مساجد و جلسات معرفتی جذب نمایند .

حجت الاسلام دماوندی گفتند: یکی از امتیازات موسسه دارالزهرا سلام الله علیها ، آموزش  و اعزام خواهران مبلغه به منطقه است که در مسایل بانوان و مباحث خانواده بسیار موفق عمل نموده اند و به لطف خداوند و عنایات امام زمان ارواحنا له الفدا استقبال بسیار گسترده ایی از سو ی مردم ، از این  نوع برنامه تبلیغی شده است .
ایشان در ادامه خاطر نشان کردند:نام و یاد مرجع والامقام شیعه ،حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره همواره در بین مردم آن منطقه باقی است و ما قدردان توجهات آن مرجع فقید هستیم و  در حال حاضر هم از عنایات آیت الله زاده معظم استاد حاج محمد حسن صافی کمال تشکر را در خصوص اعزام مبلغین متخصص به منطقه آق قلا و انبار الوم و بخش وشمگیر داریم .

در ادامه استاد صافی گلپایگانی با تشکر از امام جمعه محترم فرمودند : آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره توجه خاصی به مسئله تبلیغ داشتند و از فعالیت های مبلغین بسیار خرسند میشدند و همواره حامی مبلغین از همه جهات بودند. ایشان همه ساله مبلغین بسیاری را مناطق مختلف کشور و خارج از کشور اعزام مینمودند و این فعالیت ها بعد از ضایعه رحلت ایشان ادامه دارد .
استاد درس خارج حوزه علیه قم گفتند : امروز وظیفه اصلی حوزه های علمیه تبلیغ است و تخصص از نیاز های اصلی مبلغین است و بحمدالله موسسه دارالزهرا سلام الله علیها توانسته مبلغینی شایسته و مسلط به مسائل روز و پاسخگوی شبهات را آموزش دهد و به مناطق مختلف اعزام نماید .

 

سه شنبه / 14 شهريور / 1402