شنبه: 1403/02/8
نسخه مناسب چاپSend by email
توصيه هاي حضرت آيت الله العظمي صافي به بانوان

‌حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار گروهی از بانوان مدرسه مجتهده امین تهران در روز دوشنبه 26/1/87، ضمن توصیه‌هایی به بانوان، آنان را به توجه به ارزش مدیریت خانه، پاكدامنی، حجاب و رعایت احكام الهی سفارش كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به نقش و جایگاه بانوان با بیان این‌كه خانه ‌داری عبادت بزرگی است، فرمودند: برخی از بانوان برای تقرب به خداوند به دنبال اعتكافند، در حالی كه اجر و ثواب خانه داری از اعتكاف و كار بیرون از خانه بیشتر است.

این مرجع تقلید‌ در ادامه، ارزش هر انسان را به اندازه قدر و منزلت او در پیش‌گاه خداوند دانستند و بانوان را به پاك‌دامنی و حفظ حجاب سفارش كردند.

معظم له در ادامه افزودند: چادر كه از حجاب‌های برتر است، موجب قرب بانوان به درگاه الهی می‌شود و از این رو زن هرچه پوشیده‌تر باشد، در پیش‌گاه خدواند مقرب‌تر خواهد بود.

ایشان بانوان را به رعایت احكام الهی دعوت كردند و اظهار داشتند: خداوند به زن و شوهری كه برای رضای خدا،‌ سنت‌های الهی را حفظ و به تكالیف خود عمل كنند، حیاتی پاك می‌بخشد.

معظم له  در پایان با تأكید بر این‌كه باید در برابر احكام خداوند تسلیم باشیم گفت: باید به آنچه خدا از ما خواسته به خوبی عمل كنیم و هرگز میان احكام الهی تفاوت قائل نشویم.

 

 

دوشنبه / 26 فروردين / 1387