جمعه: 1403/02/7
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافي در ديدار اعضاي مجمع علمي طلاب شاهرودي حوزه علميه قم:
طلاب در تلاش براي كسب مقامات علمي باشند.

اعضای مجمع علمی طلاب شاهرودی حوزه علمیه قم، صبح امروز دوشنبه 6/3/87 با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار كردند.

در این دیدار، معظم له با اشاره به خدمات علما و فضلای شاهرود و نقش آنان در معرفی فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام فرمودند: شهر شاهرود از شهرهایی است كه دارای سوابق علمی درخشانی است و باعث افتخار و مباهات است.

ایشان مردم شاهرود را مردمی مقید و معتقد دانستند كه در تاریخ بارها بر علیه فرق ضاله قیام كرده‌اند، و تصریح كردند: شرایط حاضر ایجاب می‌كند كه طلاب جوان شاهرودی در تلاش برای كسب مقامات علمی باشند و خود را در مسیر ترقی و پیشرفت قرار دهند و تلاش نمایند كه در همه رشته‌های معارف دین متبحر شوند تا فرزند خلفی برای علمای سلف گردند.

معظم له ادامه دادند: با توجه به استعدادها و توانایی‌هایی كه در مردم شاهرود دیده می‌شود مطمئن هستم كه این امر محقق خواهد شد و بواسطه وجود امثال شما عزیزان، كه كمر همت بسته‌اید، همان حیثیت و سابقه خوب شاهرود برقرار خواهد ماند.

این مرجع تقلید به توطئه‌ها و فتن آخرالزمان اشاره كردند و بیان داشتند: حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از همه طلاب انتظار دارند كه پله‌های بلند علم و معرفت و معارف اهل بیت علیهم السلام را فتح كنند و به مقامات شامخه دست یابند تا بتوانند در میادین مختلف اظهار وجود بكنند.

ایشان در پایان برای عزت و سربلندی مسلمین و توفیق طلاب جوان در كسب مقامات علمی دعا كردند.

 

دوشنبه / 6 خرداد / 1387